2-7-2016

Rhema Woord
278pikelk –  3 juli 2016
Vrij vertaald

Dochter, schrijf Mijn woorden op voor mensen met oren om te horen. Dit is voor jouw oren, en velen zullen ook ontvangen wat Ik met jou deel, Mijn geliefde. Mijn kinderen moeten Mijn volbrachte werk aan het kruis volledig ontvangen voordat zij kunnen lopen in Mijn volledige verlossing. Jij, Mijn dochter, worstelt met wie je bent in Mij. Je vertrouwt Mij met je verlossing of Mijn verlossende proces in je leven. Mijn dochter, kijk terug over je leven en zie de reis die je hebt gehad. Kijk naar wie je eerder was, en kijk naar wie je nu bent in Mij. Ben je volmaakt? Geens­zins, want niemand is volmaakt.

Maar, Mijn dochter, je moet de veranderingen herkennen die hebben plaatsgevonden tijdens deze jaren sinds je Mijn heil kennis hebt ontvangen. Toegegeven, er zijn enkele momenten geweest waar je niet groeide in Mij, soms wanneer je zelfs achteruit ging en viel in een paar vreselijke zonden. Maar, Mijn dochter, Mijn genade is nooit van je verwijderd. Je draaide altijd je gezicht terug naar Mij. Je had altijd oprecht berouw en vroeg om Mij je te redden van het eten uit de trog met de varkens.

Je vertrouwde Mij dat Ik je zou redden uit de duisternis die jij vrijwillig recht naar binnen was gelopen. Ik heb dat elke keer gedaan.  Hoewel Ik je niet nogmaals naar beneden zie gaan op die paden, als je dat zou doen zou Ik je nogmaals redden.  Mijn dochter, geen mensenhart is perfect.  Alle mensen kunnen en zullen in de verleiding komen, en alle mensen zullen soms vallen.  Je moet beseffen dat je een beetje zult struikelen en je zult zondigen.  Tot op het moment dat je met Mij verzoend bent,  zul je niet perfect zijn.  Je moet ook beseffen dat telkens dat je toe­staat dat de vijand jou veroordeelt en jou doet twijfelen aan Mijn volbrachte werk,  dit van onze relatie steelt en de Heilige Geest in je onderdrukt.

Elke dag is een nieuwe dag, Mijn dochter. Word niet wakker en richt je meteen op hoe je Mij teleur stelt. In plaats daarvan richt je op hoe je Mijn vat kunt zijn. Focus op hoe je Mijn liefde kunt delen. Laat de leugens van de vijand over jou je niet overtuigen dat Ik je niet kan gebruiken. Hij liegt, en Ik kan en zal je gebruiken, maar alleen als je het Mij toestaat en alleen wanneer je niet loopt onder de zwarte wolk van de vijand zijn veroordeling. Je hebt een keus. Luister naar de leugens van de vijand over jou of leef uit Mijn waarheden.

Je bent een effectieve getuige voor Mij, Mijn geliefde, maar je hebt de vijand toegestaan zijn weg in te wurmen en je doen geloven dat je van geen nut voor Mij bent. Vergeet niet, Ik gedij in de zwakheid van de mens en Ik zal gebruik maken van wie Ik kies om te gebruiken. Vergeet dat nooit. Wanneer je faalt in jouw vlees; onthoud, jouw vlees was genageld aan het kruis. Het bezit jou niet meer. Herleef niet je mislukkingen van het verleden, en wees niet bang om te falen in de toekomst. Breek vrij van wat Ik je al van bevrijd heb. Ik ben de sleutel tot het leven in de overwinning.

Als je Mijn volbrachte werk niet ontvangt. Als je niet ziet dat je verlost bent, zul je altijd één voet in het donker hebben. Dit gaat niet over de wilskracht van jouw vlees. Dit is over het ontvangen van Mijn licht en weten dat je al schoon bent. >>>>>7-2-2016

YouTube

Psalm 103:13-14
Spreuken 24:16
Jesaja 58:6
Joël 2:12
Johannes 10:29, 13:10 Hij die gewassen is (wedergeboren door de Heilige Geest) moet alleen zijn voeten wassen (dagelijks wassen van zonden omdat wij nog steeds in het vlees zijn en in deze wereld), maar is volledig schoon.
Romeinen 2:6-8, 7:17-18 Bevrijd uzelf van uw vlees, 8:1, 31-36
2 Korintiërs 3:18, 9:8
2 Petrus 1:1-3, 7-9
1 Johannes 3:1-3
Jakobus 4:6-17

