Waarschuwing!

Rhema Woord
278pikelk –  28 maart 2013
Vrij vertaald

Jouw taak, Mijn dochter, is nog lang niet klaar. U bent de getuigen van wat gaat komen. Neem deze verantwoordelijkheid niet licht op. Vreselijke dingen liggen op de horizon voor uw eens grote natie en de wereld. De tijden zijn snel naderende waar u niet het aanvoer van de dingen zult hebben waar u aan gewend bent. Er zal groot gebrek komen over uw natie en de wereld. Ik beloof dat Ik Mijn kinderen onder de veiligheid van Mijn hoede houd. Zij moeten anderen tonen hoe Mij te leren kennen. Dit is wat er moet gebeuren, want deze dingen zijn opgeschreven. Vertrouw altijd op uw Vader, Mijn kinderen.

Reken niet op mensen, overheden of leiders. Zij zullen u misleiden. Vraag naar de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, om u te begeleiden. Vertel Mijn wachters dat het nu niet de tijd is om te slapen. Zij moeten alert blijven. Zij moeten hun lampen vol houden en hun gedachten open voor Mijn boodschappen, maar toch ge­sloten voor de boodschappen van de vijand. Hij is erg subtiel en kan in de openingen binnensluipen. Waarschuw Mijn boodschappers. Waarschuw Mijn wachters. Zij moeten blijven in Mijn Geest, blijven in de Ruach Ha Kodesh nu. Dit is wat zij moeten doen.

Wees bereid om Mijn boodschappen te ontvangen en door te geven aangezien tijden van nood over uw eens grote natie komen. Mijn hart doet pijn voor Mijn verlorenen, maar Mijn kinderen zelf moeten worden voorbereid, dat zij niet nalatig kunnen zijn. Zij moeten dit serieus nemen of ze zullen gemakkelijk misleid worden. Geloof Mij als Ik u zeg, Mijn kinderen, dat dit nu niet de tijd is om af te dwalen. Dit is van cruciaal belang voor uw veiligheid. U moet vast staan in Mijn kracht en niet vrezen. Word niet misleid. Ga iets niet achterna waarvan u weet dat Ik het niet ben, zelfs wanneer u de rust en het comfort zoekt dat u aangeboden kan worden. >>>>> Warning!

YouTube

