De Tak Kan Niet Vrucht Dragen Op Zichzelf!

Rhema Woord
278pikelk –  27 maart 2013
Vrij vertaald

Open uw hart. Open uw mond. Zing Mijn lof, Mijn dierbare kinderen. Mijn engelen hebben uw paden duidelijk gemaakt en laten u Mij in zoveel dingen nu zien. U loopt gezegend en gehuld in de moed om wat dan ook te confronteren wat te wachten staat. Open uw oren om Mijn richting te horen. En zoals het zand door de zandloper gaat, valt de tijd weg. Wij komen in gevaarlijke tijden waar u uw mantel van moed nodig hebt. De Ruach Ha Kodesh heeft de controle van alle dingen als het gaat om Mijn kinderen. Hij heeft de leiding over uw omstandigheden zoals u Hem in staat stelt. Sta Hem toe.

Presenteer voortdurend uw wil aan Hem. Hij waakt over u net als velen van Mijn engelen wanneer u in de Geest bent. Zij kunnen niets voor u doen wanneer u in het vlees leeft en in de wegen van deze wereld loopt. U kunt niet allebei hebben. U moet leren om voortdurend één te zijn met de Ruach Ha Kodesh, en niet één met deze zeer gevaarlijke wereld. Dit is niet uw thuis. Word niet comfortabel. U moet u alleen comfortabel voelen onder Mijn hoede, niet in de wereld. U hoort hier niet. Al Mijn kinderen zijn op verschillende paden.

Uitdagingen zullen komen en gaan; maar als u in de beschermende armen van de Ruach Ha Kodesh valt, zal Hij u door alle dingen heen brengen. Hij kan het kwaad binden en het goede loslaten. Hij is de sleutel tot het leven voor Mij in deze tijd van groeiende problemen. Wanneer de dingen echt slecht worden moet u zich vastklampen aan Hem en niet loslaten. Uw vrede en veiligheid zijn afhankelijk van de Ruach Ha Kodesh. En als u in de wereld bent kan uw vrede en veiligheid niet naar voren worden gebracht voor u. U wordt geconfronteerd met vele uitdagingen en als u de keuze hebt gemaakt om uit te gaan op uw eigen, kan Ik u niet helpen.

Kom tot Mij en blijf nu bij Mij. Herken de tekenen van deze eindtijd en dwaal niet af. Ik ben niet slechts een God die u kunt blijven uitpakken en opnieuw inpakken. Ik ben niet een deeltijd Bewaker. Ik ben een trotse Vader van u, Mijn kind. U bent rechtvaardig en wit als sneeuw door het vergoten bloed van Mijn Zoon. Perfect aan Mij en, oh, hoe hou Ik van u. Een allesomvattende liefde die Ik u geef, maar alleen als u het zult aannemen. Een liefde groter dan u zich kunt voorstellen, maar probeer het. Ik kan niet genoeg benadrukken, Ik wil u voor 100 procent de hele tijd.

U kunt niet voor Mij kiezen in uw leven voor sommige dingen en niet voor andere. U kunt Mij niet vragen om er voor u te zijn in sommige gebieden van moeilijkheden en niet het goede te vieren alsof Ik er niets mee te maken had. Alstublieft, houd er rekening mee, Mijn kinderen. Onderzoek uzelf. Hoeveel van u heb Ik? Als het minder dan 100 procent is, raad eens wie de rest bezit. >>>>>March 27, 2013 – The Branch Cannot Bear Fruit of Itself!

YouTube

Johannes 15:4-5

