Mijn Hand!

Rhema Woord
278pikelk –  6 februari 2013
Vrij vertaald

Hoewel tragedie dusver slaat, open nu uw ogen, Mijn kinderen. Uw Aarde kreunt voor verzoening met zijn Schepper. Uw planeet zal nu nog meer chaos ervaren. Mijn hand schudt de Aarde, hoewel het ver van u is schudt Mijn hand uw Aarde. Misschien voelt u het schudden niet waar u nu woont, maar Mijn hand schudt uw Aarde. Binnenkort zullen velen van deze verwoesting voelen en horen. De wolken van as zullen stijgen boven de Aarde en de rode lava binnen zal van zijn plaats ontsnappen. Zoveel veranderingen van de Aarde, zoveel vernietiging. Mijn hand beheerst dit alles.

En binnenkort zullen alle ogen zien dat zij een beroep moeten doen op de Schepper. De mensen zullen de steden ontvluchten en vinden geen comfort in het platteland, want er is geen ontsnapping aan wat er gaat komen op uw Aarde. Het geweld in de veranderingen van uw Aarde die u ziet, was nooit eerder gezien. Vele gebouwen zullen vallen, en uw geplaveide straten zullen afbrokkelen. De as zal dalen van uw lucht, en vuur zal om u heen branden. Uw bergen zullen plat gemaakt worden, en uw vlakke land omhoog gekomen. Er zal geen richting veilig zijn om naar toe te vluchten, en uw comfort van vandaag zal er niet meer zijn voor u.

Het is Mijn hoop dat velen Mij zullen zien door middel van deze tekenen. Koppige mensen, Wij moeten deze dingen nu duwen op uw Aarde. Word wakker, verlorenen! Word wakker! Uw koppen zijn begraven in het zand! Kunt u de tekenen niet zien die over u komen? Ze lijken misschien ver weg, maar ze zullen nu in uw buurt komen. Word wakker, eens grote natie! Zie Mij door de as. Kijk naar Mij in het puin dat gemaakt is door Mijn hand. Word wakker, eens grote natie! U hebt uit de mond van het beest een haak getrokken en u liet hem maaien wat hij zaaide in uw eens grote natie.

Hij heeft geen genade, en wil zovelen te vallen als hij kan ontvangen. U bent zwak aan hem, slechts een nummer. Wee u, eens grote natie. Uw harten tanen koud, en uw liefde voor Mij is van u vertrokken. U zult worden vernietigd voor de ogen van uw inwoners. Duisternis gaat zeker vallen, en velen zullen de handen van hun Schepper zien in deze dagen van vernietiging. Velen zullen Mij aanroepen, en Ik zal hen ontvangen. Anderen zullen roepen tot Mij en zij zullen worden overgelaten om te lijden, want Ik ken de diepten van ieder mens zijn hart. Let op nu, Mijn wachters, voor wat u hebt gewacht.

De weeën komen nu vaker voor. Het schudden zal u wakker maken. Vrees niet, want deze dingen moeten gebeuren, want dit is wat geschreven is. Alle geschreven woorden moeten geschieden. U bent beschermd, Mijn schapen, maar u moet de anderen waarschuwen. Voor hen zal er geen bescherming zijn. Binnenkort zal de chaos in overvloed zijn in uw eens grote natie. Ontwaak, open uw ogen! Duisternis nadert! De zon gaat onder op uw eens grote natie, en u zult al snel zien dat de dingen zullen ophouden op de wijze waarop ze bestaan, en uw comfort zal verdwenen zijn. Velen zullen omkomen, en velen zullen terugkeren tot Mij.

Dit is allemaal in Mijn Woord en zal allemaal gebeuren. Ik heb u gewaarschuwd, eens grote natie. Nooit meer zal uw decadentie deze wereld vervuilen. De vrienden die u ooit had zullen niet langer uw vrienden zijn, en zullen zo blij zijn met uw ondergang. U was gewaarschuwd. >>>>> My Hand!

YouTube

