Aan MIJN WACHTERS

Rhema Woord
278pikelk –  11 december 2014
Vrij vertaald

Mijn kinderen, die oren hebben om Mijn stem te horen. Ik kan u vertellen dat degenen die Mijn stem horen Mijn kinderen zijn die nu op zoek zijn naar Mij. Sommigen van Mijn kinderen zijn nog steeds gevangen in deze wereld, zich niet bewust van de tijd. Maar voor degenen die Mij nu horen, Ik zal in uw hart de wens zetten om verder te gaan op Mijn pad en om niet te worden afgeleid. De reis is lang en de aandacht van velen wordt getest. Ik zal u in een hernieuwd gevoel van urgentie plaatsen om aandacht te besteden aan wat er gebeurt om u heen en rond de Aarde.

Niet afdwalen van Mijn pad nu, Mijn geliefden, maar blijf op Mij gefocust en uw eeuwige plaats in Mij. Met uw focus zal angst zich niet voordoen maar de vrede van het hart. Een rust en comfort door de chaos heen die optreedt om u heen. Ik zie dat het moeilijk en uitdagend is voor sommigen van Mijn wachters nu, want hun geduld doet een beroep op hun eigen vlees en ze twijfelen aan wat ze horen in hun geest en van de andere wachters. Ik begrijp uw gretigheid en uw frustratie in het wachten, Mijn wachters, want u bent gereed om Mijn berichten, dromen en visioenen te ontvangen voor enige tijd nu.

Wanneer Ik stil ben begint u te twijfelen aan alles wat Ik u heb laten zien. Ik verzeker u dat het echt is en Mijn timing is perfect. Dus, niet mopperen of moe worden. Niet slapen nu, want als u slaapt zult u missen op wat Ik heb ingesteld voor u en u zult naar beneden vallen op uw taak. Blijf wakker, Mijn wachters, want u bent onderdeel van het plan, want Mijn stem aan velen wordt gehoord door u heen. Niet slapen. Het is een vereiste, Mijn geliefden. Deel de dingen die Ik u heb laten zien en blijf dat doen aangezien alles samen past in een perfect beeld voor mensen die zich bewust zijn van welke tijd u leeft.

En door al deze dingen heen, niet slapen maar blijf in Mij zodat u Mijn vrede met mensen om u heen kunt delen die willen luisteren en het ontvangen. Ik verlang om Mijn kinderen tot Mij te verzamelen, maar alleen de Vader weet de tijd. Word niet moe in het wachten, Mijn geliefden. Word bekrachtigd door te groeien in Mij. Hoe meer u Mij kent, hoe meer u ontvangt in deze reis. U bent nu moe in uw Aarde en zijn vuiligheid. Verander uw focus, kijk in plaats daarvan naar Mij en neem uw ogen af van de vuiligheid daarin. Ik leid uw hart en bekrachtig u voor de laatste stappen in deze reis. U bent nog niet klaar, Mijn geliefden.

U bent geroepen om te waken, wat ook betekent geduldig wachten. Verdraag en niet weg lopen van uw roeping, want hoe meer tijd er passeert, hoe meer zielen Mij zullen vinden en Mij en Mijn heilsplan accepteren. Wees trouw en weet dat Ik met u zal zijn om u te troosten en u te begeleiden, en u te beschermen in alles wat u zult confronteren. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>> To MY WATCHMEN

YouTube

Jesaja 40:31
Lucas 21:10, 34-36
Johannes 16:12-13

