LAAT MIJ UW HART SCHEUREN

Rhema Woord
278pikelk –  25 mei 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op. Mijn kinderen, hoor nu naar Mijn boodschappers. Wees niet bezorgd of geconsumeerd door deze wereld, maar word geconsumeerd door Mij. Laat Mij aan uw hart scheuren, en onthoud dat als u gevuld bent met Mijn Heilige Geest de verleiding van u zal vlieden. Geef uw hart aan Mij volledig. Geef uw worstelingen aan Mij volledig. Let op dat wanneer u deze problemen aan Mij geeft door ze aan Mijn voeten te leggen, hoe uw houding zal veranderen. Onthoud, IK BEN uw kracht. U kunt niet zegevierend zijn in uw eigen kracht, maar u moet op Mij rekenen. Als u geconfronteerd wordt met beproevingen en verdrukkingen, onthoud Mijn beloften.

Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten, en u kunt alle dingen doen door Mij en in Mijn kracht. Soms komt u wegversperringen tegen omdat Ik ze daar plaats. Soms wil Ik niet dat u een weg opgaat, of een pad, maar een andere. Uw geloof moet tegen uw teleurstellingen opwegen. Alles zal meewerken voor Mijn goede doel. Als het lijkt alsof Ik iets van u terughoud, of  u van ergens houd, breng deze vragen tot Mij in gebed. Ik hou van u, Mijn kinderen, maar Mijn tijdschema is zelden uw tijdschema.

Met geloof en geduld zal Ik u plaatsen waar Ik u wil hebben. Ik zal niet altijd bij uw plan passen, maar Ik zal u uiteindelijk plaatsen waar Ik u wil hebben. Mijn doel voor u is om open te staan voor Mijn richting. Open uw hart en uw verstand aan Mij alleen, sluit uzelf af van deze wereld en sta Mij toe om te regeren over uw leven. Mijn Heilige Geest werkt als een vriend, niet een farizeïsche heerser. Mijn Heilige Geest is een Heer en Hij zal alleen ingrijpen als u Hem uitnodigt. Denk aan Hem als de ultieme Levenscoach, de perfecte Trainer en Leraar met alleen uw beste belang in het achterhoofd. Hij zal nooit een fout maken.

Hij zal altijd kiezen voor het juiste antwoord de eerste keer. Hij zal uw pad recht houden, uw hart gelukkig, en uw verstand in vrede die alle verstand te boven gaat. Hij zal al deze dingen voor u doen. Zijn wil is Mijn wil. Het enige wat u hoeft te doen is vragen. Sluit de buitenwereld af en sta Hem toe om uw Gids te zijn. Voor sommigen van u is dit zeer moeilijk, alhoewel dat het gemakkelijkste is ooit. Onderwerp u aan Hem. Sta toe dat uw eigen wil opzij wordt gezet en laat Hem het stuur overnemen. Door dit te doen zult u de overwinning proeven in alle gebieden van uw leven. U zult vrede en vreugde voelen zoals u dat nooit zou voelen zonder Hem.

Laat Hem binnen. Sta Hem toe om te veranderen wie u bent. Sta Hem toe om u te leiden naar waar Ik u wil brengen. Wanneer u uw eigen pad stuurt is het nooit de juiste route. Sluit deze wereld buiten en richt u op Zijn stem. Hij zal nooit uw hart breken. Hij zal u nooit op een dwaalspoor brengen. Hij zal u van problemen behoeden. Hij zal u altijd veilig houden. Zijn liefde voor u is onmeetbaar. Zijn plan voor u is Mijn perfecte plan. >>>>>LET ME REND YOUR HEART

YouTube

Jeremia 29:11-13
Filippenzen 4:13

