Word gezuiverd om GEVULD TE WORDEN!!

Rhema Woord
278pikelk –  23 september 2014
Vrij vertaald

Wanneer u loopt in uw wereld en Mij niet verwacht, niet op zoek naar bent, en niet ontvangt, zal het lijken dat Ik niet aanwezig ben. U moet een bewuste inspanning maken, van moment tot moment, om Mijn aanwezigheid te herkennen. Uw verbinding met Mij moet nu worden versterkt. Word niet moe, maar rust in Mij. Uw hart doet pijn om thuis te komen tot uw Vader. Dat zie Ik, maar u kunt niet zomaar afgaan op uw eigen, het pruilen, omdat Mijn timing niet uw timing is. Ik heb je gezegend op talloze manieren, Mijn dochter. Geniet van je zegeningen. Ik wil dat Mijn kinderen in vreugde en vrede lopen.

Ik wil dat Mijn kinderen Mijn aanwezigheid volledig verwachten en ontvangen. Als u geen ruimte voor Mij maakt in uw leven, zult u niet Mijn effecten zien op uw leven, maar u zult de effecten van de wereld zien. De wereld kan u alleen verdriet brengen, kortstondige genoegens die u zeker terneer zullen drukken uiteindelijk. Ik ben het antwoord op uw vragen. Ik ben het licht aan het eind van de tunnel. Zovelen van Mijn kinderen zijn dicht genoeg bij Mij om aan te raken, maar ze missen het geloof om uit te reiken voor Mij. Mijn dochter, Ik blijf Mijn Heilige Geest uitstorten op hen die Hem zullen ontvangen.

Ik blijf de zaden voeden die geplant zijn in de harten van de verlorenen en de teruggevallenen. Hoewel de dingen lijken stil te staan bij momenten, de dingen zijn allesbehalve stil. En Ik ben bezig achter de schermen op een manier die u niet kunt bedenken. Ik begrijp het, Mijn kind, dat u moet bestaan in de wereld, maar u hoeft niet onderdeel van Satans plannen te zijn ervoor. Houd uw ogen gericht op Mij, Mijn geliefden. Verwijder ze niet van Mij. Accepteer Mijn vrede in uw leven voor nu, omdat de spanning aan uw horizon is.

Voor velen van Mijn kinderen  is dit de stilte voor de storm waarin velen op het water zullen lopen. U hebt moeite lang genoeg stil te zitten om Mijn vrede te genieten in en te profiteren van Mijn aanwezigheid. Zit stil, wees stil en ontvang. Op dit moment is een tijd van voorbereiding. Ik wil u voeden, uw volheid herstellen in Mij, en u brengen naar een nieuwe plek in uw geestelijke natuur waar u en de Heilige Geest de hele tijd in directe communicatie zijn. Ik wil niets om u te verwarren. Ik wil dat u in directe communicatie met Mij bent, en uw communicatie met uw wereld niet aanwezig is.

Ik wil voor de Satan geen route van binnenkomst, en geen mogelijkheid om de beloften te stelen die Ik gemaakt heb. Dit betekent leven in Mij en niet deze wereld. Hoeveel tijd u ook besteedt in de wereld, of concentreert op de dingen van deze wereld, het is creëren van openingen voor het kwaad om uw leven binnen te komen. Aangezien onze vereniging en de transfiguratie dichterbij komt, moet u zich richten op de zuivering die nu moet plaatsvinden. Dit zuiveringsproces is door Mij. U kunt het niet doen in uw eentje. Ik moet uw zuivering zijn en u moet Mij ontvangen. Ik zal uw wegen veranderen. Ik zal uw wensen veranderen. Leg uw zonden aan Mijn voeten. Leg uw worstelingen aan Mijn voeten.

Onderwerp uzelf aan Mij en sta Mij toe om uw hart ervan te zuiveren. Sta Mij toe om enig kwaad dat zich binnen u verblijft te verwijderen. Dit is de enige manier waarop u de kracht hebt om dagelijks uw kruis op te nemen. U moet worden gezuiverd, door en door. Deze zuivering geeft u nieuwe ogen om te zien en oren om te horen. Door Mij toe te staan u te zuiveren, wordt nieuwe wijsheid in u gegoten. Door Mijn bovennatuurlijke kracht zult u beginnen te opereren in de manier waarop u bent geschapen, niet in de dode wegen van uw wereld. >>>>> Get purged to be FILLED!!

YouTube

Matteus 11:28-30; 6:24-28
Johannes 14:27

