IK LEEF & ben actief vandaag!

Rhema Woord
278pikelk –  11 september 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, Mijn woord vandaag is voor jou, maar alsjeblieft deel. Mijn dochter, je bent niet de enige die nu worstelt met de voorbereiding en het wachten. In plaats van alles te haasten en lukraak te leven in je leven en relaties, in plaats van te leven elke dag alsof je wilt en moet worden gered ervan, begin sommige dingen te omarmen. Ga leven in Mijn kracht in plaats van voortdurend het slachtoffer te worden van je omstandigheden en erover te mopperen. Gebruik je gezag in Mij om je omstandigheden te veranderen, hetzij het genezing is van je fysieke lichaam, het herstel van gebroken relaties, of het ontvangen van broodnodige financiële doorbraken.

Iedereen is in een soort van strijd. Dit komt omdat velen van Mijn kinderen niet hun gezag in Mij uitoefenen. Begin nu, Mijn kinderen. Wees moedig en spreek tot deze problemen en situaties. Niet bedelen alsof u geen gezag hebt. Niet vragen in twijfel of hopen in angst. Oefen uw autoriteit uit in uw zeer levende Verlosser, bid voor dingen met het gezag u toegekend. Deins niet terug in angst dat Ik niet zal bewegen. Wanneer u het juiste pad betwijfelt, weeg de vraag af vóór Mij en verwacht Mij te antwoorden.

Soms komen Mijn antwoorden in de vorm van een open deur, de andere keren komt het in een vrede die u vult tot de rand. Verwacht antwoorden echter, Mijn kinderen. Een zwakke, bedelende of mopperende houding zal nooit een antwoord op uw gebed vergemakkelijken. Oriënteer opnieuw en gooi weg de houding en leugens van uw vlees en de vijand. Neem de houding van de Heilige Geest aan en begin te opereren gevuld met Zijn vertrouwen en positiviteit. Geloof Mijn waarheden, niet Satans leugens. De meesten van Mijn kinderen moeten vaak worden herinnerd hieraan.

Maak Mij uw nummer één prioriteit, Mijn kinderen, en zie de bovennatuurlijke ontvouwen in uw leven. Zoveel van Mijn kinderen staan Satan gewoon toe om hun vreugde te stelen. Ze geloven zijn leugens, maar niet Mijn waarheden. Ze accepteren zijn straffen, maar weigeren Mijn beloften. Ze accepteren zijn gebrek, maar niet Mijn voorziening. Dit is genoeg, Mijn kinderen, dit moet stoppen! Velen van u leven niet door het geloof in uw Vader, maar leven in helemaal geen geloof. Verwachten en ontvangen levens ongedaan gemaakt door de boze. U bent gezegend met het leven op uw Aarde in het hier en nu.

Ja, u woont wel in een boze wereld, maar laat dat niet uw constante focus zijn. Laat Mij uw focus zijn. Geniet van de schoonheid in deze wereld die Ik heb gemaakt. Zie Mij in alles. Zie Mij in de natuur om u heen. Wanneer u uw ogen van het kwaad afneemt en ze terug richt tot Mij, verliest Satan. Hij verliest de voldoening die hij ontvangt wanneer u stilstaat bij de slechte dingen. U bent hier, Mijn kinderen, en u bent nu. Ontvang Mijn beloften en gebruik uw autoriteit in Mij. Vind Mijn aanwezigheid in uw omgeving en situaties.

Ik ben altijd aan uw zijde, Mijn kinderen, u bent nooit alleen. Verwacht Mij. Verwacht Mijn wonderen. Verwacht Mijn bovennatuurlijke en loop in Mijn liefde. Liefs, Yahshua Ha Mashiach >>>>> I AM alive & active today!!

YouTube

Marcus 11:23

