IK BEN = Uw Bepantsering

Rhema Woord
278pikelk –  5 september 2014
Vrij vertaald

Mijn kinderen, die oren hebben om te horen. Luister naar Mijn waarschuwing, Mijn geliefden. Ik kijk om u voor te bereiden, niet om u vrees te brengen. Elk van Mijn kinderen heeft een andere rol te spelen bij het inluiden van deze eindtijd gebeurtenissen, omdat Mijn kinderen zich bewust en voorbereid moeten zijn op wat er gaat komen. Of het nu door middel van dromen, visioenen of woorden is, Ik toon Mijn boodschappers en leg voor hen uit stukken van Mijn puzzel. Bereid u nu voor, Mijn kinderen, door dicht tot Mij te naderen. Laat Mij uw geloof opbouwen. Leun in Mij, Mijn geliefden. U zult onze saamhorigheid voelen groeien. U zult Mijn tegenwoordigheid voelen als nooit tevoren.

Ik zal u wikkelen in Mijn beschermende armen, Mijn geliefden, en Ik zal u niet laten gaan. Mijn kinderen moeten nu Mijn nabijheid voelen als nooit tevoren. Mijn bescherming over hun leven, hun veiligheid een realiteit. Geen angst kan in Mijn kinderen binnenkomen. Verbondenheid met Mij verdrijft angst en boezemt in een echte veiligheid. Met Mij is er geen angst toegestaan, want de angst creëert een opening voor het kwaad. Ik wil een niveau van zekerheid scheppen in elk van Mijn kinderen boven het natuurlijke. Mijn bovennatuurlijke bedekking waar Mijn kinderen zeker van zullen zijn.

Om dit te laten gebeuren moeten Mijn kinderen vertrouwen in Mij, en meer dan ooit van Mij ontvangen, zich afsnijden van deze wereld, en Mijn Heilige Geest toelaten hen te omhullen. U moet de zorgen van deze wereld wegwerpen. Laat Mij de wonden van uw vlees verbinden en u dragen naar het volgende niveau door de zalving van Mijn Heilige Geest. Mijn kinderen, u ziet een ontwaken, en nog veel meer gelovigen zullen nu te voorschijn komen. Ik zal hen laten zien door Mijn tekenen en wonderen, maar er zullen anderen zijn die ook valse tekenen en wonderen zullen aanbieden.

Mijn bruid moet zich ervan bewust zijn en velen waarschuwen, of ze worden misleid. Spreek luid en duidelijk bij het noemen van de bedriegers, Mijn bruid, en wanneer u Mijn glorie vóór u ziet, verzeker allen dat het is de IK BEN. Mijn schapen horen Mijn stem en ze zullen Mijn glorie kennen wanneer ze het zien. Loop in verwachting van Mijn vreugde in uw leven, Mijn geliefden. Laat elk moment van uw leven ontvouwen delende met Mij, en u zult Mij ervaren in alle dingen. Wat er ook om u heen gebeurt, weet dat Ik uw bepantsering ben. Ik heb Mijn ogen op u en u moet uw ogen op Mij houden.

Deze wereld is niet uw vriend. Laat u niet afleiden door zijn valstrikken. De zielen die Mij nog moeten kennen zullen fysiek veel lijden, want terwijl de veranderingen van de Aarde beginnen, zullen ze geconfronteerd worden met fysieke uitdagingen boven wat ze ooit hebben meegemaakt. Hongersnood komt naar uw land. Vuur komt naar uw land. Water loopt over uw land. Wind en regen zullen uw vestingen aftakelen. Veel leed komt, maar Mijn eigen zullen worden beschermd. >>>>> I AM = Your Armor

YouTube

Ezechiël 3:17-27
Efeziërs 6:10-18

