HOOP IN MIJ!! (YAHSHUA!)

Rhema Woord
278pikelk –  18 september 2014
Vrij vertaald

Mijn kinderen, Satan doet wat hij kan om uw focus weg te nemen van Mij en de taken die Ik heb voor u. U kunt niet van twee walletjes eten, Mijn geliefden. U kunt niet. U moet uw gezicht gekeerd houden naar uw Verlosser. Zeker nu, want Satan is losgelaten en zoekt wie hij kan verslinden. Als u enige openingen hebt, zal hij daar gebruik van maken. Niet beleden of herhalende zonde, zonde die u niet aan Mij hebt gegeven, Mijn geliefden, gewoonten of verslavingen die u probeert te behandelen op uw eigen. Schaam u niet, maar zoek Mijn hulp. Elk persoon en situatie is anders.

Als u probeert te overtreffen in uw vlees, kunt u slagen in uw vlees. U kunt slagen voor een tijdje, maar tenzij het reinigingsproces plaatsvindt op een geestelijk niveau met de hulp van Mijn Heilige Geest, zal er altijd een kans zijn dat de zonde weer binnen zal kruipen. Laat Mij u reinigen, Mijn kinderen. Doe dit nu. Leg uw zonde en uw onvergevingsgezindheid aan Mijn voeten, zodat Ik deze dingen van u kan verwijderen. Laat niet meer tijd voorbij gaan zonder Mij toe te staan te werken aan u en in uw hart, en u te veranderen.

Er is niets dat Ik niet kan doen, en nergens dat Ik u niet kan brengen zolang u samenwerkt met Mijn Heilige Geest. Laat Mij Degene zijn die u verandert, niet uw vleselijk zelf. Ik stop niet alleen de zonde. Ik verander u in de kern. Ik verander uw wensen en breng u dichter bij uw nieuwe mens. Ik beloof actie, Mijn kinderen, maar u moet uw hart openen voor Mij en verandering verlangen. Ik hou zo van u, Mijn kinderen, en Ik bied u een kans om een nieuwe man of vrouw te worden in Mij. Wanneer u open staat voor deze veranderingen, zullen ze komen. Vraag en wacht en zie. Ik zal u niet teleurstellen, Mijn geliefden.

Geniet van niets van deze wereld anders dan de schoonheid die van Mij is. Word niet op een dwaalspoor gebracht door verleidingen. Volg niet degenen die lopen op de drumbeat van uw wereld. Zoek Mij voortdurend in alles wat u doet, en Ik zal altijd met u zijn, wakend over u en u beschermend. Liefs, Yahshua >>>>> HOPE IN ME!! (YAHSHUA!)

YouTube

Hebreeën 9:14
1 Johannes 3:2-3

