WAARSCHUWING!

Rhema Woord
278pikelk –  14 augustus 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf deze woorden op voor degenen die oren hebben om te horen. Stem nu af op wat er gaande is rond uw Aarde, Mijn kinderen. Elke dag zult u horen over een nieuw probleem. Deze dingen kunnen niet van invloed zijn op de meeste, dus zullen de mensen ze negeren en het beste van hopen door te grijpen tot en zich te concentreren op de dingen van deze wereld, zoals hun werk, relaties, financiën en vervlogen tijden. Ze kunnen zich afwenden van de wer­ke­lijk­heid die zich ontvouwt vlak voor hun ogen en gewoon doen alsof het niet gebeurt. Dat is tot het werkelijk thuis raakt.

Voor uw eens grote natie, zal het snel thuis raken. Het probleem met uw eens grote natie is trots. Velen denken, waaronder velen in uw leiderschap, dat u onaantastbaar bent en voor altijd veilig van de buitenwereld. Dit kan niet verder van de waarheid zijn, Mijn geliefden. En Mijn liefde voor uw eens grote natie maakt u zelfs een groter doelwit voor de vijand. De dingen zullen komen op uw stoep nu. Dingen zijn gebeurd in uw land, ja, in het verleden in kleine doses en zeldzaam.

Ik heb al eerder gewaarschuwd. De tijd komt, Mijn geliefden, waar iedereen van de grootste steden tot in de kleinste van dorpen zullen worden getroffen op een of andere manier. Uw manier van leven zal voor altijd veranderd worden, en hoewel de mensen van uw eens grote natie normaliteit zullen achtervolgen, zullen ze nooit hun versie van normaal terug vinden. Wat er gaat komen is enorm. Uw eens grote natie zal wankelen op haar grondvesten, en er zal niemand komen om u te redden. Niemand. Als een eiland op haar eigen zal ze in ruïne liggen met geen vriend in de wereld.

Het komt eraan, Mijn kinderen, het komt. Ik waarschuw Mijn kinderen niet om angst over hen te brengen, maar om hen voor te bereiden. Ik wil niet dat Mijn kinderen leven in angst. Ik wil dat ze weten dat ze beschermd zullen worden onder Mijn hoede. Opgetild en verwijderd van het pad van vernietiging, strak vastgehouden in de palm van Mijn hand, blind voor het bloedbad en de chaos. Er komt een moment dat ze worden toegewezen als Mijn veldwerkers en oogsters, ja, maar ze zullen worden afgeschermd en behoed van de plotselinge vernietiging ophanden.

Velen zeggen dat Mijn kinderen moeten lijden met de rest van de mensheid, die geen deel aan Mij hebben. Hoe kan dit waar zijn, Mijn geliefden? Hoe? Was dan Mijn bloed voor niets vergoten? Mijn kinderen zullen worden afgeschermd en beschermd en vermaard. Mijn kinderen hoeven niet opnieuw te lijden onder de pijn die Ik al droeg. De vijand plant deze onwaarheden rond en onder Mijn schapen. Ik zeg, rust eenvoudig in Mijn volbrachte werk, Mijn geliefden, want Ik zal u niet in de steek laten om te lijden met de kwaden. De mensen die zich van Mij hebben afgewend zullen worden gedwongen om te zien en te lijden onder de gevolgen van hun keuzes.

Ze zullen weten eens en voor altijd dat Ik ben de IK BEN en de Schepper. Hun trots is wat hen weerhield een beroep op Mij te doen. Niets anders maar koppige trots. Ik ken het hart van ieder mens en Ik weet wat er aan de binnenkant is, en Ik weet waarom ze de dingen doen die ze doen. Ik ken de demonen die zij omsluiten, en Ik weet ook of Mijn waarheid echt diep gebrand is in hun hart. Dit zal een grote scheiding worden, Mijn geliefden, een ontwaken voor al Mijn kinderen, en een koude kermis thuis voor degenen die niet voor Mijn waarheid kiezen, maar gevangen zijn in de strik van misleiding van de vijand.

Vertrouw Mij nu, Mijn kinderen. Geloof Mij. Zet uw geloof in actie. Bid voor de zieken en genees hen. Ontvang Mijn zegeningen op uw leven. Ontvang Mijn vrede en vreugde, en strek uw hand uit naar de verlorenen en de teruggevallenen. Schenk vrij aan anderen wat Ik u schenk. U bent echt geliefd en verzorgd in elke situatie. Ontvang Mij volledig, en u zult de overvloed ontvangen die Ik gereserveerd heb voor u. >>>>> WARNING!

YouTube

Jesaja 41:11-13, hoofdstuk 43

