MIJN Tijd

Rhema Woord
278pikelk –  12 augustus 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf dit voor degenen die oren hebben om te horen. Mijn kinderen, wees nu voorzichtig. Laat u niet afleiden door de dingen die gebruikt worden door de vijand om u van Mijn pad af te stoten. Mijn geliefden, nader tot Mij nu in elk opzicht. Vertrouw Mij in al uw bezorgdheid en vier met Mij uw elke overwinning. Ik moet nu uw focus zijn. Neem uw ogen niet van Mij af, en Ik beloof dat Ik u nooit van Mij zal laten weggetrokken worden. Blijf op Mijn pad en kijk niet naar links of naar rechts, zelfs een moment, of de duisternis zal u consumeren.

Uw hart is zacht en buigzaam. Ik maakte het opzettelijk op die manier, maar het gevaar schuilt in het feit dat u snel afgeleid wordt als het gaat om de dingen van deze Aarde en wereldse relaties. Zo afgeleid dat, op de lange termijn, deze u leeg zult laten. Deel Mij, Mijn kinderen, met degenen die oren hebben om te horen. Verzorg hen die Mij ontvangen. Maar voor hen die Mij verwerpen, loop weg en laat Mij het werk doen op hun hart. Besteed geen tijd om te proberen om ongelovigen te overtuigen van Mijn bestaan. Als Ik zorg voor de opening, deel Mij, maar ga dan verder.

Het is de taak van Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, om over te nemen en doorgaan te trekken aan de hartsnaren van de verlorenen en teruggevallenen. Velen van Mijn kinderen zijn verdrietig van hart wanneer hun families, vrienden en kennissen Mij niet meteen ontvangen wanneer ze Mij delen. Wees niet bedroefd. U hebt gedaan wat u kunt. Ik ben verantwoordelijk voor het verzachten van hun hart. Blijf gewoon dicht bij Mij en uw wandel zal het bewijs zijn van Mijn waarheid, en Mijn liefde voor u zal duidelijk zijn voor degenen die het licht nog niet hebben gezien. Mijn liefde voor Mijn heiligen zal nu gemanifesteerd worden in de Aarde in bovennatuurlijke manieren.

U zult Mijn hand zien in alles wat u doet, als u dicht bij Mij loopt, Mijn kinderen. U kunt u niet voorstellen wat Ik, uw hemelse Vader, in petto heb voor u. Ik hou zo van u, en Ik wil goede dingen voor u. Ik heb goede plannen voor u, niet plannen om u te schaden. Wacht maar af. Verwacht Mijn liefde te manifesteren vlak voor uw ogen. In wonderen en tekenen zal Ik dingen naar uw gunst en de harten en gedachten beroeren van de verlorenen en teruggevallenen. Ze zullen beginnen Mijn glorie te zien en weten dat Ik ben de IK BEN, en Ik ben dezelfde gisteren, vandaag en voor eeuwig.

Ze zullen weten dat Ik hen niet verlaten heb, maar Ik ben hier en actief op deze Aarde vandaag als nooit tevoren. Houd u vast, Mijn kinderen, want de rit van uw leven staat op het punt te beginnen. Ik hou van u, Mijn geliefden. Onthoud, angst is niet van Mij. Houd uw focus op Mij, en u zult hoog worden gehouden, veilig bewaard van alles waarmee u geconfronteerd wordt. Laat de angst van uw vlees niet binnenkruipen. U bent Mijn kinderen. Ik hou van u, en Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Liefs, Yahshua >>>>> MY Time

YouTube

Jeremia 29:11-14
Hebreeën 13:8

