IK BEN vlak naast u!

Rhema Woord
278pikelk –  15 augustus 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor degenen die oren hebben om te horen. Mijn kinderen,  luister aandachtig naar Mijn stem nu.  Als u zich op een af­stand van Mij voelt, wees stil en laat Mijn aanwezigheid uw gedachten consumeren. Ik opereer misschien niet op de manier waarop uw verstand denkt dat Ik zal werken. Het betekent niet dat Ik niet naast u ben. Al Mijn kinderen moeten doordringen naar voren en dagelijks groeien in hun geloof. Als Ik wil dat u groeit in het geloof, moet Ik stil zijn en u laten weten in plaats van Mijzelf in uw situatie te voegen. U moet vertrouwen op uw geloof.

Ik hou ervan als Ik gewoon onderdeel ben van uw denkproces bij het overwegen van beslissingen. Spreek gewoon Mijn naam uit en breng voortdurend uw blik terug naar Mij wanneer dingen langs komen om u af te leiden. Onthoud dat u een mens bent in uw vlees, dus bent u niet onfeilbaar. Ongeacht hoe lang u een volgeling van Mij bent geweest, uw vlees zal altijd proberen om binnen te kruipen en onze tijd en relatie te stelen. Al Mijn schapen moeten bewust worden gemaakt van de ernst van de tijd waarin u bent. Al Mijn schapen moeten 100 procent gericht zijn op Mij en moeten bidden voor de vervolgden, de verlorenen en de teruggevallenen.

Het aanbieden van deze gebeden verheerlijkt Mij, Mijn geliefden. Als u zich richt op Mij, zal Ik u laten zien wat en wie Ik wil dat u bidt voor. Ik zal de roep op uw hart leggen en u moet Mijn oproep aan u vervullen. Dit is Mijn wil nu voor u, Mijn geliefden. Bid en blijf sterk tegen de vijand, of hij tegen u komt of uw broeders aan de andere kant van de Aarde. Kom samen en bid voor zijn nederlaag en de veiligheid van degenen die worden vervolgd. Velen zullen de pleidooien van de vervolgden horen en hun gezichten wenden naar hun Verlosser.

Terwijl de barensweeën toenemen, zullen velen beginnen te begrijpen dat de dingen nu snel veranderen en zullen zich binnenkort realiseren van hun behoefte aan een Redder. Velen geloven dat de dingen van de wereld gelijk is aan geluk en ze zullen snel zien dat er niets in de wereld hetzelfde blijft, en het comfort waar velen aan gewend zijn geraakt niet meer bestaat. Zie, Mijn kinderen, hoe velen u zullen overspoelen voor antwoorden wanneer de dingen beginnen hun eigen leven te beïnvloeden. Mijn kinderen zullen opvallen gevuld met Mijn zalving en bovennatuurlijke kracht.

Wees niet ontmoedigd met wat er gebeurt rondom, Mijn geliefden. Onthoud, Ik heb de controle, en Ik zal met elk van Mijn kinderen zijn bij elke stap die ze nemen. Alle dingen moeten plaatsvinden op de manier waarop ze zullen gebeuren zodat elke laatste verloren schaap naar huis kan komen tot Mij. Mijn naam is geschreven op vele harten die Mij nog niet hebben leren kennen. Velen zullen Mij leren kennen. Ze zullen zeer binnenkort weten dat Ik ben de IK BEN. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahweh >>>>> I AM right next to you!

YouTube

2 Korintiërs 5:7

