WEES STIL

Rhema Woord
278pikelk –  24 juli 2014
Vrij vertaald

Laat je leven niet in de weg komen in je manier van tijd doorbrengen met Mij. Ik moet je nummer één prioriteit zijn. Als je Mij op de eerste plaats zet, zal Ik dingen gemakkelijker maken voor je en je last verlichten. Zelfs wanneer de dingen tegen je komen, zul je Mijn kracht en vrede aan de binnenkant hebben, maar je kunt dat alleen krijgen door tijd met Mij door te brengen. Misschien wat vroeger opstaan? Ik wil het beste voor je, maar als Ik niet meer dan een bijzaak ben in je leven, wordt je geconfronteerd met meer uitdagingen. Als je verder gaat met beslissingen te nemen op je eigen, zelfs kleine, kunnen er gevolgen ontstaan.

Alsjeblieft, Mijn dochter, neem Mijn handen nu en laat niet los. Houd stevig vast aan Mijn hand en Mijn wegen. Het is zo belangrijk voor al Mijn kinderen om te realiseren – zelfs wanneer Ik stil lijk, maar dat betekent niet dat Ik onverschillig ben met wat er gaande is in uw leven – dat Ik dicht bij u ben de hele tijd, elke minuut van elke dag. Als u van Mij afdwaalt, Mijn geliefden, stop! Stop waar u bent en ga terug naar huis. Mijn genade bedekt u, Mijn geliefden. Ik wens gewoon dat sommigen van u kunnen zien hoe Mijn genade zou werken in uw leven als u Mij een kans zou geven. De weg naar Mij is een levenslange reis.

Als Ik stil lijk, kan Ik u verzekeren dat Ik achter de schermen beweeg om de weg voor u recht te trekken, Mijn geliefden. Dit geloof is hoe u dichter naar Mij toe groeit. Kom tot een punt waar u weet dat Ik in de buurt ben, zonder iets te doen dan stil te zijn, Mij toe te staan de dingen ten goede te laten meewerken voor velen; en te lopen in geloof door uw hele reis naar Mij, niet alleen tijdens de goede tijden. Leun op Mij, Mijn kinderen. Door zo te doen zal uw geloof groeien, en u zult beginnen om nog meer te zien hoeveel Ik van u houd.

Als u niet volledig Mijn liefde voor u herkent, bent u genoodzaakt om andere dingen te zoeken op deze Aarde om u te vullen. Ik heb een gat in uw hart geplaatst dat alleen Ik kan vullen. Maar voor Mij om dat te doen, moeten we tijd samen doorbrengen in aanbidding en in Mijn Woord. Wanneer Ik dit gat kan vullen, zult u niet op zoek gaan naar een wereldse vervanger. Ik ben het enige antwoord, Mijn kinderen. Reis nu met Mij, Mijn geliefden. Besef gewoon dat u soms stil moet zijn om vooruit te komen. >>>>>BE STILL

YouTube

Exodus 14:14
Galaten 3

