MIJN LIEFDE BEDEKT ALLES

Rhema Woord
278pikelk –  2 augustus 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf deze woorden op voor degenen die oren hebben om te horen. Ik nodig Mijn heiligen en wachters uit om Mijn glorie te ervaren op een geheel nieuw niveau nu. Houd niet uw ogen gesloten naar wat Ik zal vrijgeven op uw Aarde. Ontvang en loop in Mijn zalving, Mijn geliefden. Wees volop betrokken in Mij nu, Mijn geliefden. Laat niets van deze wereld u doen struikelen. Maak uw geest en uw leven leeg van de zinloze dingen van deze wereld en laat Mij zijn wie en wat u kneedt en vormt.

Laat de dingen van deze wereld u niet langer verleiden omdat hoewel ze momenten van plezier kunnen brengen, ze zijn niet van Mijn glorieuze Koninkrijk en Mijn heiligen mogen geen deel aan hen hebben. Beschouw het kwaad als het kwaad en  laat niets nu  afstand tussen  ons brengen,  Mijn geliefden.  Laat uw heili­ging vooruit gaan en beweeg u verder weg van het kwaad van deze wereld. Dit is niet een tijd om af te dwalen van Mijn pad, maar een tijd om te leunen in Mij. U zult worden aangevallen en vele verschillende obstakels zullen in uw paden worden geplaatst.

Wanneer deze dingen verschijnen voor u, weet dat u niet hoeft te strijden op uw eigen en dat Ik vlak aan uw zijde ben. Ik ben hier om te helpen, hier voor u om op te leunen, een schouder voor u om op te huilen. IK BEN. En Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Al Mijn heiligen moeten Mijn ware en onveranderlijke liefde  voor hen beseffen. Mijn liefde is niet onderworpen aan de beperkingen van de menselijke liefde. U kunt Mijn liefde voor u niet doorgronden, Mijn kinderen. Probeer. Ik heb een plaats voor u bereid, Mijn heiligen, maar u gaat werken voor Mij op Mijn Aarde, Mijn oogst planten en verzorgen voordat het rijp wordt en klaar is om geoogst te worden.

Wees enthousiast en gereed voor wat Ik zal vragen van u, Mijn geliefden. Dring door in Mij nu en Ik zal u gereed maken. U moet Mij ontvangen, Mijn geliefden, door Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. U kunt Mij niet ontvangen als u niet de dingen van de wereld verwijderd hebt uit uw leven. Vraag Mij en Ik zal u helpen. Als u verslaving of herhalende zonde in uw leven hebt, blijf Mij achtervolgen en Ik zal die verlangens van uw hart verwijderen. Dring aan. Dring door in Mij en u zult het kwaad en de zonde uitgeroeid zien van uw leven. Dit zijn geen dingen die u kunt verslaan in uw vlees.

U hebt de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, nodig. Ik zal deze lege ruimtes die u probeert te vullen met drugs, alcohol, seks, materiële posten, wat ook van deze Aarde waaraan u vasthoudt, vervangen. Met Mij kan dit niet gedurende de nacht gebeuren, maar Ik zal u nooit hetzelfde laten zoals Ik u vond. Zelfs als u gevallen bent en ver bent van Mijn pad, ben Ik een woord weg. Roep Mijn naam aan: “Jezus.” Een woord: “Jezus,” en Ik zal u optillen en dragen tot u genoeg van Mij ontvangt om sterk genoeg te zijn om weer op Mijn pad te lopen.

Weet met  zekerheid voorbij iets anders hoeveel Ik van u hou, ongeacht wie u bent of wat u in uw leven toegelaten hebt. Ik hou van u. Ik hou van u en Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Kom nu naar Mij toe. Loop niet weg in schaamte. Mijn liefde bedekt alle zonden, en u bent Mijn kinderen. Liefs, Yahshua HaMashiach >>>>>MY LOVE COVERS ALL

YouTube

2 Korintiërs 3:18

