De waarheid van het Evangelie

Rhema Woord
278pikelk –  21 juli 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, vele dingen van je leven wordt je afleiding nu. Adem in. Ik ben hier voor je om op te leunen. Je loopt geen plaats alleen. Laat Mij je overeind houden als je moe bent. Je hebt wel een plek om je hoofd neer te leggen in Mij. Laat Mij verfrissend  voor je zijn  terwijl je  wakker bent  in de dag, en terwijl  je slaapt ‘s nachts. Mijn kinderen, velen van u hebben vooroordelen over het einde van de dagen en hoe Ik gebruik zal maken van Mijn Bruid. Sommigen zijn erg vast in hun standpunten. Wees niet zo vast dat u geen nieuwe informatie kunt ontvangen, Mijn geliefden.

Open uw hart en gedachten om de nieuwe openbaringen te ontvangen die Ik u wil laten zien. Onderscheid altijd in gebed alles wat u ziet en hoort, maar besef dat steeds meer zal worden uitgestort in Mijn volk nu, en u zult steeds meer openbaringen ontvangen als u er voor open staat om te ontvangen. Laat niet de geest van religiositeit uw geest besturen. Wijd u aan Mij, uw Verlosser en verrezen Christus, en Ik zal u de waarheid en wijsheid rechtstreeks brengen uit de troon van Mijn Vader. Herken, Mijn kinderen, dat Mijn tijd niet uw tijd is, noch Mijn tijdschema uw tijdschema is.

Maak uw strenge interpretaties los zodat u niet mist op nieuwe openbaringen die Ik zal  delen met  u nu.  Laat u niet  in de wegen  van de  religiositeit  van de mens ingesteld worden, maar open uw hart voor Mijn Heilige Geest en Mijn boven­na­tuur­lijke manier die steeds meer in het leven van Mijn kinderen zal worden uitgestort. Deel uw dromen, en visioenen, en woorden met uw broeders en met allen die ze willen horen, aangezien sommige waarschuwingen bevatten terwijl andere stichtend zijn voor Mijn Bruid. De geest van religiositeit komt vaak voor, en komt sterker op nu in velen, en dit is de geest die de harten van nieuwe gelovigen zal aanvallen.

En zelfs gelovigen die wel gevestigd zijn in Mijn waarheden kunnen worden overgelaten om een tweede gedachte te geven over zichzelf. Vecht terug hiertegen in gebed. De misleiding van religiositeit omhult Mijn goede nieuws in een tapijt van kunstmatige leer en regels die ontworpen zijn om de harten in nood te nemen en ze te hullen in zelftwijfel en zelfveroordeling. Wees Mijn licht van de waarheid en genade, Mijn kinderen. Schijn het licht van de verlossing en de genade tot in de verste uithoeken van de Aarde. Mijn liefde zal bloeien, en velen zullen Mij vinden als Wij deze religieuze geesten verslaan en Mijn Geest loslaten. Mijn Heilige Geest van liefde voor Mijn schepping, en Mijn genade voor velen die verkeerde leringen hebben ontvangen en vastzitten in hun sleur van religiositeit.

Deins niet terug van Mijn boodschap van genade en liefde te delen. Mijn vergoten bloed heeft betrekking op alle zonden, verleden, heden en toekomst. Er zijn vele kinderen die onder de veroordeling van standpunten van de wereld en hun religieuze opvattingen zijn. Zij kennen Mijn waarheid niet en Mijn eenvoudige evangelie boodschap van genade. Er zal een bovennatuurlijke uitstorting van Mijn Heilige Geest zijn, en deze eenvoudige evangelie zal opnieuw uitgebracht en ontvangen worden door velen. Een geheel nieuw niveau van bovennatuurlijke honger naar de waarheid zal te voorschijn komen binnenkort, Mijn kinderen. Een nieuw niveau van honger als nooit eerder op uw Aarde.

Maak u gereed, Mijn kinderen, om Mijn roeping op uw leven te vervullen, om Mij te delen met allen die Ik plaats op uw pad. Wees niet ontmoedigd, maar wees vol van Mijn bovennatuurlijke kracht aan de binnenkant. Ik zal u leiden en u begeleiden als u sterft aan uw vlees en leeft voor Mij, Mijn kinderen. Luister voor Mij, en u zult horen wanneer Ik een beroep op u doe. Ik hou van u. Alstublieft, leef elke dag in de hoop op de eeuwigheid met Mij, en zie uit naar de plaats die Ik voor u bereid heb waar u op een dag zult regeren met Mij in het paradijs. Liefs, Heer Yahshua >>>>>Truth of the Gospel

YouTube

