Voor iedereen die wacht op de HEER

Rhema Woord
278pikelk –  2 juli 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, Ik hou van je zo, Mijn dochter, en hoewel het lijkt alsof Ik langzaam beweeg in jouw leven, ben Ik in beweging. Het beeld is veel groter dan je denkt. Zoveel wielen en tandwielen draaien en vele, vele dingen worden bewogen op zijn plaats. Ik weet dat je hart pijn doet en je begrijpt niet waarom, maar doe zie de schoonheid die Ik heb om je heen en de zegeningen waarmee je al gezegend bent. Verlies niet de hoop of geloof, Mijn geliefde. Ik ben je situatie actief aan het veranderen, maar je bent niet de enige hier aan wie Ik werk.

Wees geduldig en met vrede gevuld, want Ik beloof je te verbazen met de uitkomst. Je hebt geloof van op zijn minst de grootte van een mosterdzaadje, Mijn geliefde. Dat heb je. Zoek naar Mijn vrede in Mijn Bijbel, en in waar je naar luistert, en in het gebed. Geef niet op te bidden voor de mensen wanneer de resultaten niet onmiddellijk zijn, maar houd vast aan je geloof in Mij omdat Ik nooit aarzel. Ik hou van je, Mijn lieveling, en hoewel je wat hobbels zult raken van tijd tot tijd, vergeet niet Wie jouw hand vasthoudt. Verblijf in Mijn liefde en vrede, Mijn dochter, want Ik zal je nooit, ooit laten gaan. >>>>>For anyone waiting on the LORD

YouTube

Proverbs 3:5-6
Johannes 16:33

