Onthoud WIE uw VADER is!!

Rhema Woord
278pikelk –  17 juli 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, Ik openbaar Mijzelf nu aan veel meer van Mijn kinderen. Ik zal u veel dingen laten zien die gaan komen. Wees ervan verzekerd dat u zult worden beschermd, en Ik zal nooit uw zijde verlaten. Tot nu toe is de duisternis overgelaten om uit te breiden over uw hele wereld met zeer weinig inmenging van Mij en Mijn Heilige Geest. Dit handgemeen dat Satan is toegestaan zal plotseling tot een einde komen. Mijn krachten zijn gefragmenteerd door ruimte en tijd, maar zullen nu samenkomen als een hechte eenheid. Dit betekent niet dat Mijn hele bruid zal worden verzameld in één fysieke locatie.

Het betekent dat al Mijn bruid collectief zullen vechten tegen deze duisternis nu, lopen als één in Mijn waarheid en glorie. U zult beginnen wonderen te zien, veel meer wonderen, Mijn geliefden. Mijn engelen zijn er met u, Mijn geliefden, en u zult beginnen Mijn bovennatuurlijke aanwezigheid te ervaren als nooit tevoren. Laat Mij u helpen de dingen van deze wereld nu te verwijderen, Mijn kinderen, zodat u volledig kunt worden gevuld met Mijn licht en kracht. U zult Mijn licht en kracht versterken als u Mij toelaat de dingen van deze wereld waaraan u vasthoudt te verwijderen.

Als u bidt tot Mij, zal Ik u de dingen laten zien waaraan u vasthoudt die u moet loslaten. Ik zal u laten zien hoe uw aandacht weer volledig op Mij te richten en op het werk dat Ik heb  ingesteld voor u om te doen. Ik zal uw aandacht wegnemen van de zorgen en de zorgen van dit leven waarin u bent. U zult uiteindelijk zien dat alle dingen waarover u gestrest en bezorgd over was, zinloos zullen zijn. Ik schiep niet stress en zorgen. Ze zijn niet van Mij en horen niet in het leven van Mijn kinderen. Ontvang een nieuw niveau van Mijn zalving, Mijn geliefden, een nieuwe openbaring van Mijn liefde voor u, en een nieuw begrip van wat Ik heb bereid voor degenen die van Mij houden.

Mijn kracht is aan de binnenkant van u, Mijn kinderen. Begin nu hierin te boren. Schijn Mijn licht in de duisternis, en de duisternis zal geen andere keuze hebben dan te vluchten. Ontvang van Mij nu, en op uw beurt strek Mijn liefde uit in uw Aarde. Het kwaad dat op uw Aarde is is onder uw voeten. De strijd is al gewonnen. Loop in die belofte in alles wat u doet. Luister naar Mij nu, Mijn kinderen. Dit zal een tijd zijn waarin er een aantal aardbevingen zullen zijn en een stijging van het kwaad en chaos, maar, Mijn kinderen, dit is uw tijd om te schitteren en laat nooit Mijn blijdschap worden verhinderd van door u heen te stromen.

Ongeacht de omstandigheden, onthoud wie uw Vader is. Onthoud uw plaats aan Mijn rechterhand. Uw overwinning is gekocht. Dus loop met trots in uw gewaden van gerechtigheid, leg nooit uw zwaard van Mijn Geest neer. U bent Mijn strijders, Mijn geliefden, en de overwinning is gewaarborgd. Loop in die kennis. U hebt de overwinning over alles wat Satan naar u toe kan gooien. Trek u niet terug, maar marcheer nu vooruit. Ik hou van u, Mijn kinderen, en u doet meer in Mij dan u ooit deed en zult doen zelfs meer morgen. >>>>>Remember WHO your FATHER is!!

YouTube

Jesaja 54:17, 60:1-3
Matteüs 5:16
Lucas 10:19
Johannes 1:12
Handelingen 1:4
Romeinen 8:14-17
Efeziërs 1:5, 6:10-19
1 Johannes 3:1-2

