Omhels uw seizoen!

Rhema Woord
278pikelk –  21 juni 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op en deel ze met degenen die oren hebben om te horen. Mijn kinderen, wees stil en luister naar Mijn stem. Ik kom naar u als uw Schepper en Vader. Hoe meer tijd u doorbrengt in stilte en luistert naar Mij, hoe meer u Mijn stem zult horen. Dit vergt oefening, Mijn kinderen, voor iedereen. Vaak zal Ik uw pad met vrede besturen. Als u vrede voelt over iets en niet vertrouwt op de antwoorden van de wereld, dan hebt u uw antwoord. Vele malen worden Mijn kinderen ongeduldig met wachten.

Ik plaats hen doelbewust in de seizoenen in hun leven waar ze verwachten dat het seizoen slechts een paar dagen duurt. Seizoenen zijn bedoeld om te zorgen dat u tot een aantal belangrijke veranderingen komt of bedoeld om u te leren een aantal van Mijn belangrijke waarheden en hoe ze van toepassing zijn op uw leven. Wees niet ongeduldig, Mijn kleintjes. De dingen die Ik u zal leren zijn waardevol, en sommigen van u zijn meer open dan anderen. Sommigen leren snel, terwijl anderen weer terugvallen in de wereld over en over en hun seizoenen zelfs langer worden. Het duurt langer voor hen om te weten te komen wat Ik probeer ze te laten zien.

Al Mijn kinderen zijn zo verschillend van elkaar, maar toch allemaal perfect in Mijn ogen. U kunt groeien, ja, en u zult fouten maken op de weg, maar u bent Mijn kinderen die Ik liefheb. Sommige van de dingen die u doet zijn niet perfect, maar u bent geschapen naar Mijn beeld. U bent die Ik gemaakt heb te zijn, en Ik zal u niet verlaten als een onvoltooid werk. Uw relatie met Mij is een proces. Het zal groeien en veranderen. Dit is zeker. Maar Mijn liefde voor u blijft constant als de waarheid doet dat u gemaakt bent in Mijn evenbeeld, en Ik wil een diepe en betekenisvolle liefdesrelatie met elk van Mijn kinderen.

Ik hou van u allemaal hetzelfde maar ieder van ons deelt iets speciaals in dat ieder van u verschillend bent, en zo is de liefde die tussen ons is. Oh, hoe Ik van u hou, Mijn kinderen. Ga door dat te onthouden, en de zorgen van deze wereld zal wegsmelten. Geniet van onze relatie nu, Mijn geliefden. Ik ben met u ook al bent u nog niet met Mij in de Hemel. Velen van u kwijnen weg met wachten en u negeert het hier en nu, het leven dat Ik voor u heb gepland. Word niet zo verwikkeld in onze toekomst samen dat u het hier en nu negeert. Laat Mij in uw leven, Mijn kinderen.

Ik wil een deel van de lucht zijn die u inademt. Ik wil opgenomen worden in al uw gedachten. Ik wil een rol in al uw plannen. Ik wil zien wat u ziet en hoort wat u hoort. Ik wil dat u zich overgeeft aan Mijn liefde, en Mij uw leidend licht laat zijn in uw reis naar Mij. Dus, Mijn kinderen, ongeacht het seizoen waar u in bent, omarm het. Open uw hart en ontvang Mij en wat Ik probeer u te laten zien. Wees stil en rustig en let op wat Ik u zal laten zien, Mijn geliefden. Smacht niet weg naar de toekomst, maar word zo gevangen in het moment dat u Mij inademt in elke adem. >>>>>Embrace your season!

YouTube

Spreuken 23:12

