LEVEND WATER

Rhema Woord
278pikelk –  27 juni 2014
Vrij vertaald

Mijn kinderen, hoor Mijn woorden. Mijn kinderen, sta vast in Mijn licht. Twijfel niet. Wees niet bang. U bent als de vrouw bij de bron. Drink Mijn levend water nu, Mijn kinderen. Drink niet het water van de wereld. Dit zijn de dingen die de wereld zal gebruiken om u te verfrissen, maar ze zullen Mij alleen van u afvoeren. Ik spreek niet  van het water  uit uw keuken  gootsteen,  maar Ik  spreek van  het water dat de wereld u vertelt dat u nodig hebt om uw stress weg te nemen. Ik ben uw Trooster, en Ik ben uw verfrissing.

Ik schiep u en als u aan Mijn voeten zult zitten, zal Ik nieuw leven blazen in u. Ik zal u genezen. Ik zal u energie geven, en Ik zal uw geest helder maken en u vrede geven. Mijn vrede die alle verstand te boven gaat, ongeacht wat er om u heen gebeurt. Schijn met Mijn licht die door u heen gaat nu. Schijn! Schijn voor Mij en ontvang van Mij alle beloften die Ik u aanbied, Mijn geliefden. Ik beloof dat Ik u nooit zal verlaten of in de steek laten. Ik hou zo van u, Mijn kinderen. >>>>>
LIVING WATER

YouTube

Johannes 4:1-42
2 Korintiërs 8:21

