Oproep aan Alle Zondaren

Rhema Woord
278pikelk –  6 juni 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, deel met degenen die oren hebben om te horen. Vertel Mijn kinderen dat ze ofwel kunnen bezwijken voor de aanvallen van de volgelingen van Satan op hun leven, of ze kunnen blijven vechten met de wapens die Ik voor hen verstrek. Ik zeg nogmaals aan u, Mijn geliefden, bid in de Geest voortdurend. Vier dagelijks het avondmaal met Mij. Blijf in Mijn Woord. Als u niet kunt lezen, luister naar gezalfde  leraren.  Zet Mij in  de stoel van  de bestuurder,  Mijn kinderen. Ver­wijder de activiteiten van deze wereld uit uw leven. Uw hart weet wat goed is en wat verkeerd is voor u. Voel de overtuiging van de Heilige Geest, niet de ver­oor­de­ling van de vijand.

Zoek uit het verschil. Veroordeling veroorzaakt schuldgevoel en schaamte en laat u hopeloos. Overtuiging laat u met het gevoel dat een keuze die u hebt gemaakt, of in het proces van het maken bent, buiten Mijn wil is voor u en niet aangenaam voor Mij. Het laat u met een ongemakkelijk gevoel in uw geest. Het verwijdert uw vrede. U hebt altijd een keuze om weg te lopen, of de actie niet te herhalen. Ik hecht geen schuldgevoel en schaamte aan overtuiging, maar Satan hecht schuldgevoel en schaamte aan veroordeling en dat is zijn favoriete ding om te doen, Mijn kinderen. Hij herinnert Mijn  kinderen voortdurend aan hun zonden.

Hij verwijdert de ogen van Mijn kinderen van Mij en Mijn volbrachte werk aan het kruis en overtuigt hen dat ze niet Mijn genade verdienen. Wanneer Mijn kinderen dit beginnen te geloven, zelfs nog meer zonden kruipen in hun leven, want het is een zonde om te twijfelen aan Mijn volbrachte werk. Wanneer u loopt in de rechtvaardige gewaden die Ik gekocht heb voor u, vlucht de zonde van u. Beoefen Mijn gerechtigheid uit dagelijks, Mijn geliefden. Laat u niet misleiden door de vijand door het leggen van schuldgevoel en schaamte op u. Bekeren betekent om te keren van uw zonde. Het betekent niet dat u loopt in schuldgevoel en schaamte en vervolgens van uw zonde. Ik hou van u, Mijn kinderen. Yahshua Ha Mashiach >>>>>Calling All Sinners

YouTube

2 Korintiërs 10:4
Efeziërs 6:11-18

