Ik ben een Vet kind!

Rhema Woord
278pikelk –  3 juni 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, heb Ik ooit je oren gekieteld? Je maakt bepaalde beslissingen, hoewel ze klein lijken, op je eigen zonder Mij in vertrouwen te nemen of Mij te vragen.  Je gaat voor een snelle oplossing, een kunstmatig geneeskunde in plaats van het geloof in Mij, Mijn dochter. Dit toont dat je nog steeds niet volwassen bent in je geloof of in je wandel. Je wordt alhoewel volwassen, omdat je minstens de stille, zachte stem van Mijn Heilige Geest herkent wanneer Hij je waarschuwt hiertegen. Mijn dochter, Ik begrijp je frustratie en je pijn.

Ik kan en heb je in veel van Mijn berichten een sleutel verteld dat het lopen met Mij totale overgave is, niet iets van Mij weghouden. De vijand is tegen je gekomen hierin, maar in plaats van door te drukken in Mij, ga je voor de mensen en hun medicijnen omdat, wat, Mijn hulp niet op tijd komt? Waarom, Mijn dochter, heb je vertrouwen in Mij voor zoveel dingen zo veel groter dan dit, maar voor de kleine kwestie van jouw genezing heb je zo weinig vertrouwen? Zie je, Mijn dochter, Ik heb het zo slecht laten komen omdat je niet tot Mij komt.

Zie  je  niet,  Mijn  dochter,  hoe  je  nauwelijks  tijd  heb  doorgebracht  in  gebed hier­over, en je hebt dit probleem als je eigen ontvangen en geaccepteerd, en heb niet eens geprobeerd om te bidden of Mij te vragen wat Ik te zeggen heb. Ik wil elk deel van je leven, Mijn geliefde, elk probleem, elke overwinning, elke gewone oude dag, niet alleen maar sommige ervan soms, alles altijd. >>>>>I’m a Fat brat!

YouTube

Barb: Dit is van Hoe Ik Mijn Uiterste Best Doe Voor Zijn Hoogste voor 3 juni, en ik ga u een deel ervan voorlezen, dus ik zal u niet alles voorlezen, maar dit is wat het zegt als de bevestiging:

“Maar dan als we geestelijk groeien, leven we dus volledig bewust van God dat we niet eens vragen wat Zijn wil is, omdat de gedachte van het kiezen van een andere manier nooit in ons zal opkomen. Als we gered en geheiligd zijn, leidt God ons door onze dagelijkse keuzes en als we op het punt zijn om te kiezen wat Hij niet wil, zal Hij ons een gevoel van twijfel of terughoudendheid geven waar we aan gehoor moeten geven. Telkens als er twijfel is, stop onmiddellijk. Probeer het nooit uit te redeneren, te zeggen van: ‘Ik vraag me af waarom ik dit niet moet doen.’ God instrueert ons in wat we kiezen; dat wil zeggen, Hij begeleidt eigenlijk ons gezond verstand, en als we ons overgeven aan Zijn leringen en leiding, hinderen we niet langer Zijn Geest door voortdurend te vragen: ‘Nu, Here, wat is Uw wil?'”

 

