Belangrijk – ONTVANG

Rhema Woord
278pikelk –  1 juni 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, luister naar je eigen advies. Leer om te wachten op Mij in het geloof met geduld. Uw geloof moet groeien tot een punt waar u weet dat Ik u precies ga zetten waar Ik wil, op het moment dat Ik wil dat u daar bent. Dit is een grote stap. Velen van Mijn schapen proberen te werken voor Mij, in plaats van met Mij. Ze werken eigenlijk alleen maar voor zichzelf. Ze hebben het gevoel alsof ze iets doen voor Mij, ze kunnen leven met zichzelf en met hun wandel. Zij baseren hun gevoelens op wat ze doen voor Mij. Dit is fout.

Onze relatie met elkaar kan alleen maar groeien als u tijd doorbrengt met Mij en Mijn Woord. Het leren over Mij, wie Ik was, en wie Ik ben, en ook leren over de beloften die Ik heb voor uw leven. Als u al uw tijd besteedt aan het doen van de dingen die u denkt dat Ik zou willen en u denkt dat het Mij genoegen zou doen, en toch besteedt u geen tijd om Mij te leren kennen, is dit niet goed. Uw eigen trots faciliteert in een behoefte aan actie. Denk aan Marta aan het werken en zorgen, terwijl haar zuster aan Mijn voeten zat te ontvangen van Mij.

Als u niet eerst van Mij ontvangt, zal uw werken geen goede vruchten voortbrengen. Uw werken moeten afkomstig zijn van Mij. Zij moeten worden voorbereid voor u door Mij. Laat uw vlees u niet overtuigen om drukke werk te doen, denken dat het op een of andere manier Mij plezier doet. Laat Mij u de werken voorleggen. Gehoorzaamheid kan pas echt gebeuren wanneer u de dingen doet die Ik van u vraag. Stop met proberen om zoveel voor Mij te doen, en in plaats daarvan luister rustig voor Mij om te laten zien wat Ik echt gedaan wil hebben.

U moet aan Mijn voeten zitten en ontvangen van Mij voordat u kunt uitgaan en Mijn werk doen, Mijn kinderen. Anders wat u doet is vuile vodden aan Mij, en uw werken zullen helemaal geen goede vruchten produceren. Goede vruchten begint in uw hart met Mij. Als Ik niet het zaadje plant in uw hart, de vrucht die het draagt is helemaal geen vrucht maar smerige vodden, geboren uit uw vlees. Ontvang nu van Mij, Mijn kinderen. Ik hou zoveel van u. Yahshua Ha Mashiach >>>>>Important – RECEIVE

YouTube

Johannes 15:5

