Geen zorgen!!

Rhema Woord
278pikelk – 22 mei 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf deze woorden op. Vertel Mijn kinderen dat ze Mij onderschatten.  Vertel hen  dat ze  Mij niet  eerst zetten,  maar ze  zetten hun  eigen angst en zorgen vóór Mij. Heb vertrouwen, Mijn kinderen. Laat Mij uw geloof vernieuwen. Realiseer de beloften die Ik voor u heb, Mijn geliefden. Om u niet te schaden, maar om u voorspoedig te maken. Ik zal u beschermen en u veilig houden, Mijn kinderen. Maak u geen zorgen. Maak u geen zorgen over waar u woont, wat u zult eten, of wat u zou moeten dragen. Wanneer u Mij het eerst plaats in uw leven, vallen deze dingen automatisch op hun plaats. Het is uw eigen zorg dat vertraging veroorzaakt.

Maak u geen zorgen, want zorgen maken is angst, en angst is niet van Mij. Onderschat Mij niet, Mijn geliefden, want u bent Mijn kinderen. Met die liefde komt Mijn kracht. Vrij voor degenen die in geloof vragen en ontvangen. Geloof is zodanig het moet aanwezig zijn voordat uw antwoord komt. Dat is geloof. Hopend op iets en iets verwachten dat nog niet is geschied, maar met dien verstande dat door Mijn bovennatuurlijke macht het zal geschieden. U bent Mijn kinderen die Ik liefheb. Ik verlang om u te beregenen in Mijn liefde, maar als u geen vertrouwen in Mij hebt als uw Vader, uw Beschermer, uw Wapendrager, dan filtert dit de zeer gebedsverhoringen waarop u wacht.

Begin met te bidden voor het geloof en met dat geloof accepteer Mijn belofte van vrede die alle verstand te boven gaat. Alstublieft, Mijn kinderen, verwacht Mijn hulp, verwacht Mijn verlichting, Mijn wonderen. Ben Ik niet de IK BEN, de Schepper van alle dingen? Staat er niet in Mijn Woord dat degenen met het geloof van de grootte van een mosterdzaadje bergen kunnen zien verplaatsen? Kijk niet op uw Vader in de Hemel als u zou een aardse vader. Ik ben geen aardse vader die in sommige gevallen u in gebreke laat en teleurstelt. Ik ben de IK BEN, uw hemelse Vader. U moet dan ook het antwoord op uw gebeden verwachten.

Verwacht deze dingen, Mijn kinderen. Wanneer u Mij het eerst plaats in uw leven, zult u al snel de vruchten beginnen te plukken. Maar als u blijft streven naar dingen op uw eigen en in uw vlees, geen geloof hebt, zult u blijven worstelen en nooit vooruit gaan in uw wandeling met Mij. Committeer om het geloof in Mij te hebben, Mijn geliefden. Bid voor dit geloof, want uw geloof is Mijn glorie. >>>>>No Worries!!

YouTube

Zacharias 4:6
Psalm 46:11
Matteüs 6:25-34; 17:20
Hebreeën 13:5-6

