WAARSCHUWING!

Rhema Woord
278pikelk – 12 april 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, dit is een waarschuwing. Mijn hand is begonnen met het strategisch vormgeven van uw Aarde. De mens zal vrezen te midden van het schudden, en wanneer het stof is neergedaald zal hij niets hebben. Velen zullen hun ogen geopend hebben voor Mijn Almachtige Aanwezigheid als ze de dood bespaard worden in de meest wereldschokkende rampen. Mijn schapen die afgedwaald zijn zullen snel naar Mij terugkeren en velen van de verlorenen zullen volgen. Wanneer de verlorenen een glimp vangen van hun Herder, worden ze onmiddellijk en op bovennatuurlijke wijze getoond dat Ik hun Schepper en Beschermer ben.

De eindtijd gebeurtenissen voeren nu op, en degenen die ogen om te zien en oren om te horen hebben zullen de waarheid aanvaarden. De tijd van het kwaad dat geheerst heeft sinds de val van de schepping zal tot een einde komen. Aardbevingen in diverse plaatsen, vulkanische vernietiging wereldwijd, andere wereldse bezoekers, tirannieke en uit de hand gelopen overheden en leiders, het plaatsen van hun eigen mensen op een schadelijke manier voor persoonlijk gewin van rijkdom en macht. Anarchie, volledig verlies van vertrouwen in de gekozen functionarissen en overheden. Wat eens goed en betrouwbaar was zal niet meer zijn.

Voedsel- en watertekorten leiden tot rellen als voedselvoorraden slinken en water verandert in een waardevol goed. Uw meren en beken zullen als vergif gemaakt worden. De onrust onder de bevolking zal teruggeslagen worden door de nieuwe tirannieke regeringen van de nieuwe wereldorde. Er zal niet meer de stem van het volk zijn. De luxe van vrijheid die velen als vanzelfsprekend vonden komt binnenkort tot een einde. Er zullen aanvallen zijn op de bodem van uw eens grote natie. Er zal geen elektriciteit zijn om uw huis te runnen of brandstof om uw auto te runnen.

Uw eens grote natie zal in het donker zijn, niet alleen geestelijk, maar fysiek. Veel meer van Satans demonen zullen worden vrijgelaten om de verlorenen en degenen misleid te kwellen. Dit komt, Mijn kinderen, wees hier zeker van. Blijf beschermd onder Mijn hoede nu, Mijn kinderen.  >>>>> WARNING!

YouTube

