Leef in de Overwinning MIJN MANIER!

Rhema Woord
278pikelk – 25 april 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, laat Mij. Laat Mij. Vraag Mij om in u een nieuw hart te bewerken, een zacht hart. Vraag Mij om in u een hart van een dienaar te bewerken. Zovelen van Mijn kinderen blijven struikelen door deze wereld. Deze wereld is niet uw thuis. Ik kan u helpen, Mijn kinderen. Als u het Mij vraagt, kan Ik niet alleen uw hart verzachten om Mij te ontvangen, maar Ik kan u voorzien van de kracht, kennis en wijsheid het zal vergen voor u om te slagen en Mijn overwinning op te eisen. Het zuiver een leven lopen vrij van zonde moet niet uw enige doel zijn. Wanneer u in Mij bent, zal er geen zonde zijn.

Uw doel moet zijn de groei van uw relatie met Mij, want als u groeit met Mij en in Mij, wordt uw hart automatisch het hart van een dienaar; een dienaar van de Allerhoogste, niet meer een slaaf van de zonde. Dus, deze dag vraag Ik Mijn kinderen: Wilt u een dienaar van de Allerhoogste, of een slaaf van de zonde zijn? U ziet, Mijn kinderen, deze keuze kan Ik niet voor u maken. U moet kiezen. Ik kan u echter de voordelen vertellen van een dienaar van de Allerhoogste.  Als een die­naar van de Allerhoogste wordt u een deel van Mijn familie, en als een deel van Mijn familie kunt u alle vruchten plukken.

Wanneer de dingen van deze wereld u naar beneden slepen, wend uw gezicht naar Mij. Ik zal elke lading verlichten en alle lasten verzachten. Ziet u, Mijn kinderen, Satan is in staat geweest om velen te demoniseren voor het prediken en het onderwijzen van de voordelen die komen met een relatie met Mij. Er zijn sommigen die zelfzuchtig Mij uitbuiten voor hun eigen financieel gewin en bekendheid, zoals ze het vlees laten opstaan in hen. Wees ervan bewust dat er twee kanten zijn hieraan. Wees niet bang om Mijn voordelen te delen met Mijn schapen en de verlorenen. Ik zal iedereen helpen die Mij laat.

Als een schaap tot Mij komt met een oprecht hart, kan Ik zeker zijn hart beoordelen. Ik weet wie, wanneer, waar en wat. Ik weet precies waar het kwaad eveneens schuilt. Wees enkel niet bang om te delen met Mijn schapen hoe een relatie met Mij hen zal zegenen. Het is Mijn taak om hun hart te beoordelen. >>>>>Live in Victory MY WAY!

YouTube

