DE Rechtvaardigen Zullen Leven door het Geloof!

Rhema Woord
278pikelk – 22 april 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, deel deze woorden met degenen die oren hebben om te horen. Ik geef aan elk van Mijn kinderen verschillende harten en verschillende geesten. Sommigen willen de dingen op hun eigen manier blijven doen, en het duurt vele jaren voor hen om eindelijk zichzelf op te geven en alles aan Mij over te geven. Anderen  geven zich  onmiddellijk  over aan  Mij en  hun leven  wordt direct  een levend offer. Deze kinderen zijn geroepen om nog meer te doen dan de anderen. Zij worden geroepen door Mij om niet gewoon te voor Mij te leven, maar om te werken en wat zware werk voor Mij te doen.

Het is belangrijk, Mijn kinderen, om te beseffen dat geen twee kinderen in Mijn Koninkrijk hetzelfde zullen zijn, noch zullen zij hetzelfde werk hebben. Het is zo belangrijk voor Mijn kinderen om te realiseren dat ze elkaar niet moeten oordelen op basis van hun eigen inzicht. Tenzij u in de schoenen van een ander hebt gelopen vanaf de eerste dag, kunt u nooit de rechter zijn van hun acties, of gebrek aan actie. Ik schiep Mijn kinderen met een vrije wil. Met deze wil komt variatie in actie en de plicht tot wie Ik elk van Mijn kinderen roep. Van sommigen zal worden verwacht om veel te doen. Anderen zal het een leven duren om hun hart aan Mij over te geven.

Wat Ik zie is dat sommigen van Mijn kinderen veel vragen en veroordelend zijn van anderen die niet zijn gemaakt met de capaciteit van het hart om te dienen in de manier waarop deze oordelende kinderen achten. Ik vraag opnieuw, oordeel iemand niet tenzij u in hun schoenen hebt gelopen vanaf de eerste dag. Wanneer u een broeder ziet struikelen, ondersteun zijn wandel zeker. Wanneer u een broeder ziet vallen, til hem zeker op, maar oordeel niet in haast en loop weg en laat hem daar. Wees voorzichtig om niet verleid te worden door de dingen die hem naar beneden trokken, maar loop niet weg en laat hem in een gevallen staat.

Til hem op en zachtjes leg aan hem uit Mijn liefde voor hem. Help hem om weer op te staan, en duw hem terug in de juiste richting, op het pad naar Mij, in liefde. Omdat men niet opereert in de gaven waarin u opereert, en niet is geroepen voor de dingen waartoe u bent geroepen, betekent dit dat u hem oordeelt? De mens is niet de rechter van de mens. De mens zal niet beslissen over de geschiktheid van een ander zijn hart. De uitspraak van een mens doet schade aan de harten van Mijn kinderen. Wanneer de verlorenen leren van Mijn genade en Mijn liefde voor hen, dat is wat hen doet wenden tot Mij. Ze zoeken Mijn liefde.

Als alles wat  ze ooit geleerd  hebben is van  Mijn oordeel,  zullen zij zeker  weg blijven lopen. Satan en zijn volgelingen zullen proberen om Mijn heiligen te gebruiken als degenen die het verpesten in deze laatste dagen. Laat hem niet. Controleer uw motieven tegen Mijn Woord voor het weergeven van oordeel tegen de ander. Mijn liefde en genade vangt harten, en Mijn liefde en genade zijn de oorzaak voor de persoon om hun vrije wil door Mij te laten leiden. Wanneer een persoon de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, ontvangt, wordt hun oude mens afgelegd en de nieuwe mens is aangetrokken. Dit proces zal verschillen voor elk mens.

Denk niet  omdat uw  ervaring op  een zodanige  wijze gebeurde  dat die van  elk ander mens hetzelfde zal zijn. Dit is zeker niet waar. De vrije wil van een mens komt vrij in Mij. Het zal hem niet binden, vastknopen, of hem breken, maar laat hem de vrijheid zien die hij in Mij heeft. En zodra hij ziet wat deze vrijheid in Mij is gelijk, zal hij uiteindelijk meer willen. En hij zal het meer willen dan wat uw wereld te bieden heeft. >>>>>THE Righteous Will Live by FAITH!

YouTube

Spreuken 6:16-19
Matteus 7:1
Romeinen 14:4
Galaten 6:1-10
Jakobus 2:8, 4:11-12

