Wees U Ook Bereid!

Rhema Woord
278pikelk – 31 maart 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, Satan zal voor niets stoppen om Mijn heiligen af te leiden en te weerhouden van het doen van hun werk dat Ik hen heb opgedragen. Mijn heiligen, luister naar Mij. Luister naar Mijn stille, zachte stem die u richt naar waar Ik wil dat u zult zijn en wat Ik wil dat u doet. Niet alleen behoort u aan Mij, maar dat geldt ook voor uw tijd. U moet u niet laten meesleuren door de dingen van deze wereld,  maar scheidt  uzelf af en  blijf op  Mij gericht.  Velen zullen  dromen  en visioenen gegeven worden om te helpen om Mijn schapen voor te bereiden op wat gaat komen.

Velen van Mijn schapen ervaren de opwinding en verhoogd bewustzijn, realiseren dat de dingen snel gaan veranderen in de wereld om hen heen. Nu meer dan ooit moet u een Christus-achtige pad bewandelen. Een pad waar Ik uw Gids ben en u laat Mij u naar en door elke situatie leiden die Ik voor u heb uitgestippeld. Neem uw ogen af van de ruwe grond vooruit en richt u zich op Mijn aangezicht. Focus op Mij. Maak u geen zorgen over morgen, want morgen heeft genoeg zorgen voor zichzelf. Er is een verschil, Mijn kinderen, in de zorgen en in het veilig voorbereid zijn.

Zorg ervoor dat u voorzieningen voor uw familie hebt, maar laat de zorgen niet binnenkomen. Ik beloof al Mijn schapen Mijn bovennatuurlijke bescherming wat er ook gebeurt. Ik zie velen van Mijn schapen vermoeid worden, zich afvragend wat er precies zal gebeuren en wanneer. Wanneer zullen Mijn mysteries beginnen te ontvouwen? Vele tekenen zijn begonnen op de Aarde. Dit is zeker. En deze tekenen zullen blijven groeien in betekenis en aantallen. Ik deel met u, Mijn schapen, u bent nu voorbij het begin van het begin van het einde. Houd vast aan uw Vader, neem  uw ogen  nooit van  Mij af.  Ik hou van u,  Mijn kinderen,  en het is  zo belangrijk dat u nu dit onthoudt. Liefs, Yahshua >>>>>You Also be Ready!

YouTube

Romeinen 12:2

