ONTSLUIT MIJN LIEFDE

Rhema Woord
278pikelk – 2 april 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, luister nu aandachtig. In je gedachten moet je zoveel doen, een zeer lange lijst. Hoe zul je tijd voor Mij hebben? Net als velen van Mijn schapen zul je je leven vullen met wat je denkt dat je moet bereiken, en vervolgens kunnen de taken zo ontmoedigend lijken. Stop dit! Wanneer je eerst bij Mij komt en Mij vertelt wat je voelt, luister Ik, hoor Ik en antwoord Ik. Niet altijd zal Ik meteen antwoorden, maar Ik antwoord. Misschien niet altijd zoals je zou verwachten, maar het grootste deel van de tijd met meer dan wat je zelfs over droomde. Deel dit met Mijn schapen, Mijn dochter.

Vertel hen dat door zich te committeren om tijd met Mij door te brengen en zich te houden aan hun verplichting aan Mij, zal Ik in staat zijn om veel meer vruchten te produceren door middel van hen. Wees niet verdorrende bomen, Mijn kinderen. Sta Mij toe om mooie, sappige vruchten te produceren door uw gehoorzaamheid aan Mij. Ik ben een Vader die u vult met vreugde als u gehoorzaam bent. Het is niet een karwei of een straf, maar u zult oprechte vreugde ervaren wanneer u uw leven aan Mij overgeeft. Laat Mijn hand uw persoon en uw leven kneden en vormen. Ik ben de sleutel tot een leven van vreugde, Mijn kinderen. Ik kan u Mijn vreugde helpen zien en voelen op zoveel manieren, als u het Mij toelaat.

Velen leiden hun leven met Mij daarin, ja, maar ze verwachten niet genoeg. Ze leven niet alsof de overwinning al gewonnen is. Ze leven door middel van een standpunt waar ze Mijn motieven betwijfelen. In plaats daarvan, Mijn kinderen, wanneer u leert om volledig te leunen op en te vertrouwen op Mij, verwacht Mijn uitkomst. U zult versteld staan van de deuren die Ik zal openen en de gulle gift die Ik zal leggen aan uw voeten. Verwacht van Mij om u alles te geven wat u nodig hebt. Leef niet vanaf het punt waar u nog moet ontvangen, maar leef alsof u al hebt ontvangen wat het ook is wat u vraagt.

Genezing, zegeningen en relaties, financiële zegen, wat het ook is wat u nodig hebt. Loop, denk en spreek vanaf het punt waar u al in voorzien bent. Wanneer u uitstapt van het hopen en in Mijn werkelijkheid, zal uw leven veranderen. Verwacht wat komt, is Mijn beste voor u. Ik straf niet, Ik onderwijs. Ik veroordeel niet, Ik overtuig. Ik loop niet weg van u, Ik ren naar u toe. U bent Mijn kinderen. Zelfs met al uw fouten, hou Ik zo van u. Ik wil dat u Mijn liefde verwacht en erin loopt. Wanneer u echt Mijn liefde voor u kan bevatten, zult u niet leven lopend in een constante staat van het afvragen, maar een constante staat van geloof en liefde.

Ontsluit Mijn liefde, Ik heb u de sleutel gegeven. Benut Mijn kracht in uw leven. Ik ben de IK BEN, Ik ben de verrezen Christus. U moet lopen in het gezag van Mijn naam. Mijn kinderen, wees open voor het produceren van Mijn vruchten. Laat Mij u leiden op het smalle pad. Laat Mij van de verlorenen houden door u heen. >>>>>UNLOCK MY LOVE

YouTube

Matteüs 6:33

