GELOOF IN MIJ – niet uw vlees

Rhema Woord
278pikelk – 17 maart 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, verwijder je vlees en je vleselijke denkwijze voor wat Ik je voor ga leggen. Alles wat je doet in je vlees, alle beperkingen die jij jezelf plaatst in je vlees doen niets dan af te leiden van Mijn Koninkrijk bericht. Ik hou van je, Mijn dochter, en Ik hou van al Mijn kinderen, maar je moet zien hoe in je vlees je van geen nut bent voor Mij. Zovelen van Mijn kinderen gebruiken hun vlees als een kruk en laten na om te getuigen en de verlorenen voor te bereiden, zelfs hun eigen familieleden. Vertrouw op Mij. Als u bereid bent om uit te gaan onder bedreiging, zal Ik u de woorden geven. Vertrouw Mij. Ik  stroom in en  door u heen.

Ik leg voor u de gelegenheden. Uw vlees is wat u ervan weerhoudt te delen van Mij. U onderdrukt Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, wanneer u stil bent en niet spreekt. Alstublieft, Mijn kinderen, u moet dapper zijn. Wanneer u went aan het getuigen, zal het een tweede natuur worden. U kunt dit doen. Stap uit uw comfort zone gewoon een beetje en zie wat voor wonderen er uit komen. Ik verlang om met Mijn bruid te zijn, maar velen van Mijn eigen kinderen zijn niet gereed om de Ark te betreden. >>>>>BELIEVE IN ME- not your flesh

YouTube

