ALARM! Verlaat de ARK niet!

Rhema Woord
278pikelk – 20 maart 2014
Vrij vertaal

Mijn dochter, net zoals je gehoord hebt, net zoals je oren hebt gehad om te horen, deel Mijn boodschap met velen die ook zullen horen. Mijn boodschappers, luid het alarm. Er is een kalmte voor de storm en er zullen vele stormen zijn. Wees met Mij nu, Mijn kinderen. Behoor bij Mij. Wees de Mijne. Wees niet van of met de wereld om  u heen.  Laat niets  u prikkelen  en u van  Mij verwijderen.  Laat niets  u verwijderen van Mijn tegenwoordigheid. Wanneer u deelneemt met de ongelovigen in de dingen van deze wereld, doet het pijn aan Mijn hart en verwijdert de kracht van Mijn Ruach Ha Kodesh, de Heilige Geest, om iets te doen in of voor u.

U bent niet verloofd om deze wereld te trouwen, maar u bent verloofd om Mij te trouwen. Vergeet onze verloving niet. Loop niet uit de verplichting die u aan Mij gemaakt hebt, Mijn geliefden. Niets dat voor u gelegd wordt in deze wereld kan Mijn komende glorie overtreffen. Niets is de moeite waard om de Ark te verlaten en onze verloving te verbreken. Ik beloof, Mijn kinderen, het zal niet veel langer duren. En als u uw vertrouwen in Mij zult leggen nu, zult u aan de ontvangende zijde van Mijn wonderen en Mijn goede gunst zijn. Ik zie dat voor velen van u het erg moeilijk is.

U wacht en u ziet de wereld om u heen dieper en dieper in de duisternis vallen. U ziet mensen om u heen, die Mij niet kennen, lijden. U ziet de toename van de duisternis in alle vormen en u bent moe ervan en verstoord in uw geest. Ik begrijp wat u voelt en Ik voel het goed met u mee, maar Ik moet die laatste schapen zoeken en vinden. Het uur is nabij en deze tijd is van cruciaal belang. Er zijn schapen die verloren gaan die gevonden moeten worden, want Ik wil dat niemand verloren gaat. Nu is de tijd, Mijn kinderen. U moet dieper in Mij doordringen, dieper dan ooit tevoren. Laat Mij u bedekken.

Laat Mij u beschermen. Laat Mij u troosten. Laat Mij u begeleiden, en laat uzelf de Mijne zijn. Laat Mij u reinigen in het mikvah bad en de laatste vlekken en rimpels uit uw hart verwijderen. Houd u vast, Mijn geliefden. Wanneer de laatste schapen gered worden, zult u nieuwe lichamen, nieuwe opdrachten hebben. U zult boven de dingen van deze Aarde zijn en gezeten in de hemelse gewesten. U zult worden verwijderd en veranderd, en uw aardse lichaam zal maar een herinnering zijn. Ik zal u nieuwe geestelijke lichamen geven die u ondersteunen door elke aardse aanval die u zou kunnen confronteren tijdens de komende oogsten.

U zult onder Mijn volledige bescherming lopen, tijd en ruimte overstijgend. De beperkingen van uw Aarde zullen u niet meer verhinderen. U zult in staat zijn om Mijn opdrachten te vervullen en te lopen in het volste vertrouwen met geen angst. Verdriet, woede en angst zal ophouden, zoals emoties. Uw harten zullen kloppen als één. U zult stromen met Mijn levenskracht, niet het bloed van uw Aarde. U zult een kracht van goed en verandering worden voor de verlorenen, en het kwaad dat ongebreideld zal zijn zal niet in staat zijn om u aan te raken. Dit is Mijn belofte, Mijn schapen. Blijf aan boord van de Ark en wacht voor deze verandering. Wacht op de entree in Mijn eindtijd leger. >>>>>ALERT! Do not leave the ARK!

YouTube

Hebreeën 4:4
1 Petrus 3:20
Jesaja 60:1-4

