2,7,8 Waarschuwing!

Rhema Woord
278pikelk – 11 maart 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, velen van Mijn kinderen voelen een besef in hun geest. Ze voelen dat de tijd dringt. Dit is zeker het geval bij Mijn wachters. Ze voelen deze zwaarte in hun geest op een zeer hoge intensiteit nu. Dit kan Ik met u delen, Mijn dochter, de dingen zullen niet veel langer hetzelfde zijn in uw Aarde. Het schudden die zal optreden zal alles voor altijd veranderen, alles. Niets blijft hetzelfde. Jij en Mijn andere boodschappers moeten waarschuwen. Het bloed van een mens is op zijn eigen handen als hij aan de waarschuwingen geen gehoor geeft. Maar het is Mijn waarheid dat Mijn kinderen over gewaarschuwd moeten worden en Mijn boodschappers moeten waarschuwen.

Er zijn vele mysteries voor Mijn bruid om op te lossen, vele stukken van de puzzel voor haar om samen te stellen. Niet al Mijn bruid zijn wachters, maar elk van Mijn wachters maken deel uit van Mijn bruid. Er zijn nog steeds leden van Mijn bruid die Mijn waarschuwingen nog moeten horen. Velen zijn geconsumeerd met deze wereld en schenken geen aandacht aan alle van de vele tekenen die zich in uw Aarde optreden. De veranderingen van de Aarde alleen zijn extreem geweest, maar uw media, gecontroleerd door de meester van uw lucht, de Satan zelf, rapporteert niet over deze dingen. Vele mensen hebben hun hoofd in het zand begraven.

Het is niet een kwestie van hoe, maar hoe snel zal de aandacht van iedereen op de planeet, iedereen, verwijderd worden van zijn dag-tot-dag zorgen en/of genoegens, en geplaatst worden op de gigantische verschuiving die op het punt staat plaats te vinden? Dit zal zowel lichamelijk als geestelijk zijn, en Mijn boodschappers moeten dit woord uitbrengen, een laatste pleidooi voor mensen om eindelijk hun hart te onderwerpen aan hun Schepper. Er kan geen vertraging meer zijn. Er kan geen tijd meer verspild worden in deze wereld. Kom tot Mij, Mijn kinderen. Dit zijn Mijn laatste pleidooien. En tot Mijn bruid, strijd in Mij nu, strijd in Mij tegen de vijand. Als u probeert om te strijden in het vlees zonder Mijn Ruach Ha Kodesh, verliest u. >>>>>2,7,8 Warning!

YouTube

Habakkuk 2:2-3

