WAUW!!

Rhema Woord
278pikelk – 7 maart 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, alsjeblieft, deel dit bericht met degenen die oren hebben om te horen. Geestelijke oren van Mijn begrip, niet de oren van het vlees waar zovelen op vertrouwen. Deel dit woord met degenen die in de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, leven omdat zij alleen echt zullen onderscheiden wat Ik ga zeggen. Ik zal binnenkort komen voor Mijn bruid, Mijn kinderen. Bereid u voor! Bereid u voor! Bereid u voor op de bruiloft van het Lam! Mijn ware bruid zal thuiskomen naar Mij en we zullen onze liefde voor elkaar vieren met een feest. Een feest zo groot als nooit eerder gezien en nooit meer gezien zal worden.

Mijn bruid zal Mijn liefde voor haar zien, eindelijk, want Ik stel uit omdat Ik naar Mijn verloren en teruggevallen kinderen verlang om hun weg naar huis tot Mij terug te vinden. Ik hou van hen zo en Mijn hart is in stukken over slechts één te verliezen aan de boze draak Satan. Ik zal ook plotten, en plannen, en smeden om zelfs één van Mijn kinderen te redden uit zijn greep. Loop nu in Mijn liefde, Mijn schapen. Open uw geestelijke ogen in Mij en begin de dingen te zien die Ik voor u en rondom u zal doen. Deze dingen zullen u verbazen. Mijn hand zal in alles zijn wat u aanraakt. Open uw hart voor het ontvangen van Mijn kracht en u zult versteld staan van wat u kunt doen.

Ik verlang zo naar Mijn kinderen om niet alleen Mijn genade en barmhartigheid te ontvangen, maar ook de kracht die hiermee gepaard gaat. Mijn kinderen, ontvang en u zult de dingen zien met geestelijke ogen die u nog nooit hebt gezien. Wees opgewonden voor wat u op het punt staat om onderdeel van te worden, Mijn kinderen. Mijn liefde zal over velen vallen, en velen zullen Mij aanvaarden in hun hart. Hun hart van steen zal zacht gemaakt worden, en ze zullen Mijn waarheid duidelijk voor de eerste keer zien. Let op voor deze opwekking, Mijn kinderen, want dit zal zeker komen. Velen zullen dineren met ons. Mensen van wie u nooit zou hebben gedroomd, zullen dineren met ons.

Wees blij en heb grote verwachtingen van wat er zal plaatsvinden op uw Aarde binnenkort, Mijn kinderen. Mijn kinderen worden beschermd en zullen gedijen, terwijl de duisternis nog donkerder wordt. Deel Mij nu met de verlorenen, Mijn kinderen. Mijn hart smacht naar hen, maar Ik ben zo opgewonden om Mijn bruid naar  huis te brengen.  Er zal een  bruiloftsmaal  zijn en totdat  dit gebeurt,  wacht onder Mijn hoede van bescherming. Laat Mij uw harten vullen met vreugde en dankzegging, en laat Mij u vele wonderen tonen. U zult beginnen ze te zien als u er gewoon voor open staat. Ik hou van u, Mijn bruid. >>>>>WOW!!

YouTube

Psalm 25:5; 40:10
Jeremia 50:6
Matteüs 9:36
Lucas 15:4-7
Openbaring 19:7-9

