Waarschuwing!

Rhema Woord
278pikelk – 26 januari 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, deel deze waarschuwing. Satan heeft veel plannen om zijn woede te brengen tegen de naties van Mijn schepping. MIJN kinderen moeten zich beide lichamelijk en, belangrijker nog, geestelijk voorbereiden voor deze aanvallen. Uw regering en vele gekozen functionarissen maken deel uit van de legers van Satan. Sommigen van MIJN schapen doen zelfs onbewust mee met de beramingen van Satan. Word wakker, MIJN kinderen! Herken de tekenen van de tijd waarin u leeft! Een vredesovereenkomst tussen Israël en Palestina doemt op. Dit zou een zeer grote rode vlag aan de mensen zijn die MIJN Woord begrijpen. Word wakker, MIJN schapen!

Het is zo belangrijk voor MIJN schapen om hun ogen nu te openen. Laat u niet misleiden door valse leringen, maar bid over alles wat u hoort. Ik zal de geldigheid verkondigen van alle leringen en woorden die u hoort, als u erom vraagt. Alstublieft, MIJN kinderen, blijf nu in MIJN bescherming. Trek er niet op uit in de gevaarlijke wereld. Verafgood niet de dingen van mensen. Houd uw focus op MIJ en MIJN werk. Laat Satans angst onder alle omstandigheden niet binnen kruipen. Geef acht aan de dromen, woorden en visioenen die IK aan MIJN wachters geef. Breng elk bericht die u hoort onder MIJN advisering. Bid over alle dingen. Blijf nu in MIJN Woord.

Vier het avondmaal met MIJ en bid onophoudelijk in de GEEST. Vast als dit op uw geest wordt gelegd, want het heeft zeker zijn voordelen. IK hou van u, MIJN kinderen. Denk eraan, IK heb de ultieme controle. Wat u ziet in het fysieke is slechts ten dele waar. Weet dat IK achter een gordijn van het bovennatuurlijke werk  om het  tij te keren  in uw  voordeel.  De dingen  van Satan  zullen worden toegestaan om door te gaan en zullen degenen raken die niet onder MIJN hoede van bescherming zijn. Dit is hoe het moet zijn. >>>>>Warning!

YouTube

