Velen Slapen!

Rhema Woord
278pikelk – 25 januari 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, deel Mijn woorden, dromen en visioenen. Mijn kinderen moeten nu stevig in Mijn liefde staan. Wanneer zij dit doen, zullen ze zich veilig en beschermd voelen. Ongeacht wat er gaande is in uw Aarde, Mijn kinderen die in Mijn liefde blijven zullen nooit bang zijn. Dit vertrouwen zal de verlorenen en teruggevallenen aantrekken, omdat zij uw vrede en veiligheid en uw reactie op de rampzalige gebeurtenissen die uw Aarde binnenkort zal overkomen zullen zien. Ik heb gewaarschuwd en blijf al Mijn wachters waarschuwen over de komende gebeurtenissen.

Ik heb al deze wachters gewaarschuwd voor een lange periode van tijd, en velen delen trouw Mijn waarschuwingen. Maar er zijn weinig die oren hebben om te horen. Velen zijn verstrikt in deze wereld en hebben geen idee van wat voor een tijd u zich bevindt. Voor sommigen zal het deze rampzalige gebeurtenissen vergen om hen wakker te schudden en hun ogen te openen voor deze tijd. Velen slapen. Velen slapen. Velen slapen. Ik dring er bij Mijn trouwe wachters op aan te volharden in hun waarschuwingen en boodschappen en vraag hen om niet op te geven. Elk van de verlorenen en teruggevallenen is Mijn kind, Mijn schepping, en Ik ken het aantal haren op elk van hun hoofden.

Ik hou van ze. Ze zijn van Mij, en ze hebben Mijn liefde nodig. Alstublieft, Mijn schapen, hou van ze naar de kudde. Houd ze niet weg van Mij door ze af te wijzen. Er is geen noodzaak voor uw vleselijke trots nu, Mijn kinderen. Mijn schapen moeten open armen hebben. Sta in Mij, Mijn schapen, doorheen van wat zou kunnen komen tegen u. Ik heb de controle van alle dingen. Ik hou van Mijn kinderen en zal u nooit verlaten of in de steek laten. Wanneer u in die belofte loopt, zult u rust om u heen voelen. Ik hou van u. >>>>>Many Sleep!

YouTube

2 Samuel 22:3-4
Psalm 91

