Sterf Dagelijks

Rhema Woord
278pikelk – 28 januari 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, door Mijn kracht wordt Mijn wil gedaan. U kunt niets doen volgens Mijn wil in uw eigen vlees. Om gevuld te worden met Mijn Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, moet u een gewillig vat zijn. U moet stoppen met Mij te vechten en volledig uzelf, trots, en het vlees te verwijderen uit de formule. Het is belangrijk dat Mijn boodschappers vermurwen en Mij toelaten hen 100 procent van de tijd te gebruiken, niet alleen wanneer ze tijd kunnen maken. Ik heb u nodig om in samenwerking te zijn met de manier waarop Ik u wil gebruiken, Mijn kinderen. Dit opent vele deuren voor Mij om u te gebruiken, wanneer u het Mij toestaat.

Als er enige invloed van uw vlees is laat u een opening achter voor het kwaad. Zelfs uw eigen gedachten kunnen een probleem vormen, als u ze toelaat. Ik moet in staat zijn om de dingen door u heen te werken zonder barrières. Verwijder uw angst en uw gebrek aan vertrouwen van de formule, en zie waar Ik u zal brengen. Uw angst is van de boze. Het is gebaseerd op zelfbewustzijn. Het is niet nuttig voor Mij, en u moet Mij toelaten het van u te verwijderen. Maar u moet u bereidwillig aan Mij onderwerpen voor Mij om uw angst te verwijderen, en dit is moeilijk voor u.

Alstublieft, Mijn kinderen, laat Mij u gebruiken precies hoe en wanneer Ik wil in deze laatste dagen. Als u uw wil afstaat aan Mij en Mijn Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, toelaat door u heen te stromen, zult u verbazingwekkende dingen zien. Dit zal een tijd van grote wonderen in Mijn bruid en rond Mijn bruid zijn. Wees van Mij helemaal nu, en Ik zal u laten zien wat Ik wil waar u zult zijn en wat Ik wil dat u doet. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>Die Daily

YouTube

Johannes 12:24

