Wees Heilige Vaten

Rhema Woord
278pikelk – 17 januari 2014

Mijn dochter, deel Mijn woorden met degenen die oren hebben om te horen. Calamiteit  zal binnenkort  komen naar  uw eens  grote natie,  Mijn kinderen.  Voor degenen die naar een antwoord hebben gevraagd hierover, is het antwoord ja. U zult getuigen zijn van sommige van de beproevingen die komen, maar u zult worden beschermd. Velen van Mijn boodschappers leveren berichten. Luister en onderscheid. Mijn berichten zullen de belofte van Mijn bescherming bieden, want Mijn woorden zullen geen doem voorspellen zonder een aanbod van de beschutting van Mijn hoede. Mijn kinderen moeten nu in Mij blijven. Al uw beslissingen, zelfs de kleinste, moet Mij bevatten.

Ik verlang om te worden opgenomen in alles wat u doet, Mijn kinderen. Voor Mij brengt dit veel plezier. Het verheerlijkt Mij, Mijn geliefden. Het belangrijkste voor Mijn schapen om zich bewust van te zijn is dat ze veilig worden bewaard en beschermd. Als u vragen heeft, altijd wenden tot Mij eerst en Ik zal de antwoorden doen verschijnen. Vraag naar wonderen, Mijn kinderen, en u zult ze zien. Loop in geloof en vergeet de beperkingen die op u gelegd zijn door uw wereld. Mijn kracht en gratie zijn eindeloos en u, Mijn kinderen, zullen getuigen zijn van Mijn wonderen als nooit tevoren. Ik ben de IK BEN. Ik ken het aantal haren op uw hoofd.

Ik zal u nooit verlaten of in de steek laten. Ik hou van u tot een diepte die u niet kunt beginnen te begrijpen. Ik verlang voor u om Mijn liefde te voelen, en u zult het voelen in zijn volle omvang als Ik u opveeg  in Mijn armen, Mijn geliefden. Ik kan niet genoeg benadrukken aan Mijn kinderen om nu dicht bij Mij te blijven. Blijf in Mij en niet in uw wereld. Houd Mij in uw gedachten de hele dag. Als u problemen hebt, werp ze op Mij. Ik zal de last voor u dragen. Heb vertrouwen dat Ik kan en zal eventuele problemen die u confronteert oplossen. Alstublieft, Mijn kinderen, dring door in Mij nu zoals u nooit heeft gedaan in het verleden. Dit is Mijn glorie, wanneer u Mij uzelf, uw leven, uw problemen en uw lof geeft.

Als uw Schepper, het geven van deze dingen aan Mij, geeft Mij veel vreugde. Uw leven in Mijn handen is Mijn glorie, Mijn kinderen. Let op wat zich ontvouwt in de nabije toekomst, niet in angst maar met blijde verwachting van Mijn bescherming. Verblijf in Mij nu door voortdurend te bidden in de Geest. Vier dagelijks het avondmaal met Mij. Lees Mijn Woord zoveel als u kunt. Vast als Ik u roep om dit te doen. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>Be Holy Vessels

YouTube

Hebreeën 13:5
1 Petrus 1:3-9; 5:6-7
Romeinen 12:11-16
Psalm 91

