7 januari 2014

Rhema Woord
278pikelk – 7 januari 2014
Vrij vertaald

Mijn dochter, deel uw dromen met velen, zelfs als je niet weet wat ze betekenen. De  betekenis zal  komen aan  sommigen.  Mijn hand  is op  uw Aarde.  Ik heb de controle van alle gebeurtenissen die zich voordoen, voor zover het weer en relaties tussen de verschillende overheden. Ik heb de controle van alle dingen. Het is zeer belangrijk dat Mijn kinderen dit weten. De dingen beginnen plaats te vinden die angst zullen slaan in de harten van velen. Velen zullen achtergelaten worden zonder basisbehoeften omdat ze niet voorbereid zijn. Mijn kinderen zullen opgevangen worden.

Mijn kinderen zijn onder Mijn bescherming en geen enkele haar op een van hun hoofden zal worden geschaad. Blijf in een rustige kalmte wanneer deze dingen beginnen  te gebeuren.  U zult  hier voor  een tijd  zijn en  in die  tijd zult  u Mijn getuigen zijn aan velen. Mijn hart verlangt naar de verlorenen en Mijn schapen zullen velen in Mijn kudde brengen in een zeer korte tijd, omdat ze weten dat Ik met hen ben en hen nooit zal verlaten of in de steek laten. Het is in die vrede dat velen van de verlorenen en teruggevallenen in Mijn kudde zullen worden geroepen en uit de slechte wereld om hen heen. Ik hou zo van Mijn kinderen.

Mijn hart doet pijn als Ik aan ze denk als zijnde in angst. Wees nooit bang, Mijn geliefden. Mijn wonderen zullen prevaleren boven alles wat de duivel naar u toe kan gooien. Mijn engelen zijn hevig in de strijd en zijn geboden om u te beschermen tegen de kwade slang die naar uw vernietiging streeft. Kijk nu als gebeurtenissen blijven ontvouwen in uw eens grote natie en de hele wereld. U zult Mijn hand uw Aarde zien schudden en velen van Mijn schepping zullen wakker  geschud worden aangezien ze op dit moment slapen en niet op de hoogte zijn van de tijd waarin u bent.

Blijf gevuld met geloof, Mijn schapen, uw verlossing komt en uw geloof zal zeker nodig zijn. Ik hou van u allemaal en het kwaad dat zich aandient zal worden toegestaan tot alleen zoverre winst, en hoewel het zal lijken te worden losgelaten en vrij om verwoesting aan te richten, Ik heb de controle en zal het niet laten komen op Mijn eigen. Voel u veilig hierin, Mijn schapen. >>>>>Jan 7, 2014

YouTube

