Meer dan overwinnaars

Rhema Woord
278pikelk – 17 januari 2013
Vrij vertaald

Onderschat MIJ niet. Uw angsten tonen MIJ uw gebrek aan vertrouwen. Verblijf in MIJ. Sta vast in MIJ en u zult zien, u bent beschermd, MIJN kinderen. Wees niet bang, maar bid voor uw gemoedsrust. IK geef een vrede die alle verstand te boven gaat. Laat u niet misleiden. Kijk nu terwijl de dingen ontvouwen en houd uw ogen op MIJ door alles heen. Als u bent gevuld met MIJN HEILIGE GEEST, zal de geest van angst vluchten. Angst is niet van MIJ.

De weeën van de geboorte komen dichter bij elkaar nu. De vijand heeft een web van bedrog geweven in uw regering en de regeringen van deze wereld. Satans werknemers hebben veel bereikt en zijn klaar en bereid om te vechten. Bereid u voor op de strijd, MIJN kinderen. Vecht alsof u al zegevierend bent. Vecht vanuit een positie van de overwinning. Er is geen wapen dat gebruikt kan worden tegen u dat u kunt overmeesteren als u in MIJ bent. Satan zelf zal van u vluchten wanneer u gevuld bent met de RUACH HA KODESH, want hij weet dat hij verslagen is.

Het belangrijkste voor u om te onthouden, MIJN kinderen, is dat de overwinning van MIJ was. Het is klaar. U kunt komen tegen de boze in de wetenschap dat u een veroveraar bent. Hij zal proberen om te liegen en zeggen dat dit niet waar is, maar het is waar! Hij ontmoette zijn ondergang aan het kruis! Alles was sindsdien een leugen geweest. MIJN schepping gelooft zijn leugens. Uw geest is niet sterk genoeg in MIJ geweest en u was bedrogen. U gelooft dat IK niet actief BEN in uw leven vandaag. Satan heeft tegen u gelogen, en velen zijn voor deze leugens gevallen.

Zijn leugens te geloven heeft de voordelen van MIJN gezag in u weggenomen. U moet opereren in MIJ om MIJN gezag over Satan en zijn volgelingen te hebben. Blijf in MIJ, gericht op MIJ. Blijf in MIJN Woord. IK BEN hier. IK BEN actief en IK kan doen  wat u nooit  zou kunnen  doen op uw  eigen.  Verblijf in  MIJN  bescherming. Satan heeft met succes MIJN majesteit verwijderd, en in veel van de hoofden van MIJN kinderen MIJ tot zijn niveau teruggebracht. U moet MIJ naar de strijd dragen, MIJN kinderen. U hebt macht over Satan als u in MIJ loopt. GELOOF niet alleen MIJN Woord, LEEF MIJN Woord. Leef het uit en verwacht MIJN RESULTATEN.

U moet uw denken veranderen. Denk onbevreesd in MIJ. Denk zegevierend in MIJ. Denk MIJN Woord. Spreek MIJN Woord hardop. Beoefen uw KRACHT in MIJ nu, want  als IK in u  BEN,  hebt u  MIJN KRACHT.  Loop in  MIJN overwinning  op ALLE SITUATIES die u confronteert. Wees niet bang, MIJN kinderen. MIJN belofte geldt voor de eeuwigheid. IK zal u nooit verlaten of in de steek laten. U bent MIJN kinderen. U bent MIJN liefde. Loop in die liefde. Loop in het GELOOF dat er niets te moeilijk voor MIJ is. Weet dat IK met u BEN, MIJN kinderen. >>>>>More Than Conquerors

YouTube

