MIJN BRUID WORDT CEREMONIEEL PUUR

Rhema Woord
278pikelk –  7 januari 2013
Transcriptie/Video: James Backwards
Vrij vertaald

Voor Mijn bruid, Mijn mooie bruid. Ik verlang om nu met Mijn bruid te zijn. Mijn plaats die Ik voor haar bereid heb is voltooid. Mijn bruid is nog niet klaar. Haar lichaam wordt ondergedompeld in het mikveh.* Zij wordt ceremonieel rein. Haar zuivering is bijna voltooid. Satan zelf valt haar aan en weerhoudt haar van het bereiken van haar vereiste puurheid. Mijn bruid versterkt zich in de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest, en wint haar strijd tegen Satan. Satan heeft de hiel van de Zoon vermorzeld, maar hierdoor heeft hij zijn eigen nederlaag verzekerd.

Door het bloed van de Zoon vecht de bruid vanuit een positie van de overwinning. Haar zuiverheid is al gekocht voor haar. Zij moet beseffen dat Satan vanuit een plaats van de nederlaag vecht en geen recht heeft om tegen haar te vechten. Zodra zij zich doet gelden door de Ruach Ha Kodesh in een laatste zet, zal Satan hulpeloos zijn  als het gaat  om haar  geestelijke reinheid.  Nogmaals,  hij vecht van­uit een positie van de nederlaag. Zij vecht vanuit een positie van de overwinning. Scheidt u af nu, Mijn bruid. Ga door met uzelf te zuiveren. Elke keer als u tijd doorbrengt in Mijn Woord, in gebed of in aanbidding, spendeert u minder tijd in deze wereld. Dit moet op dit moment.

*MIKVEH
Onderdompeling in het mikveh als voorwaarde voor bekering. Het mikveh is een ritueel bad ontworpen voor het Joodse gebruik van zuivering. Elke religieuze traditie maakt gebruik van water om verandering en transformatie aan te duiden. In de Joodse traditie maakt water deel uit van onze heilige relaas toen de Hebreeën door het water van de Rode Zee reisden toen zij Egypte verlieten, markerende hun transformatie van een stam van slaven tot in een vrij volk.

Mikveh is het Joodse ritueel dat symbolisch dit soort ingrijpende verandering voor individuen uitvaardigt. Het mikveh bad herinnert aan de waterrijke staat dat een ieder van ons kent voordat we werden geboren. Het ritueel van het betreden en het verlaten van mayim chaim, levend water, zorgt voor de tijd en ruimte om een nieuwe staat van leven te erkennen en omarmen. >>>>> 278PikElk JANUARY 7, 2013 WORD

YouTube

