Maak U Gereed, Wees Gereed!

Rhema Woord
278pikelk –  17 december 2012
Vrij vertaald

Wat u ook ziet, de mensen keren zich tegen u ter wille van Mijn naam. U zou geëerd moeten worden, want dit is wat er geschreven is in Mijn Boek. U zou uw werk niet moeten doen als u niet velen had die zich tegen u keren. U hebt ook veel mensen die naast u strijden om Mijn Woord uit te brengen, strijden om heilig te leven, en strijden tegen het overvloedige kwaad aanwezig op uw Aarde op dit moment. Reageer niet in angst op het kwaad gepleegd. Uw verantwoordelijkheid is nu stevig in Mij te staan. Het kwaad omringt u aan alle kanten, maar wees verzekerd te weten dat een legioen van engelen in uw kamp is.

Mijn kinderen, Ik blijf u vragen nu om tot Mij te naderen. Dit is belangrijker dan ooit. Er is meer kwaad op de loer juist om de hoek, en het is zo belangrijk dat u zich richt op Mijn goedheid, op Mijn liefde voor Mijn schepping, op Mijn liefde voor u. Deze dingen moeten gebeuren. De mensen begrijpen niet waarom, omdat zij Mij niet kennen, en zij kennen Mijn Woord niet. Het moeilijkste is om Mijn kinderen te zien lijden en niet in staat te zijn om hen te troosten. Zij hebben Mij niet aangeroepen, of zelfs Mij te erkennen. Ieder mens is Mijn schepping. Ik verlang voor hen om Mijn liefde voor hen te erkennen, maar zo weinig doen het.

Mijn schapen die in Mijn liefde leven moeten blijven lopen op Mijn verlichte pad. Bid voor de gekwelde zielen. Wanneer zij Mij vervloeken, vervloeken zij het goede. En zij falen om het kwade te vervloeken. Zij falen om de boze te vervloeken die echt hun pijn veroorzaakt. Dit is Satans plan, echter, en hij en zijn volgelingen zullen nu meer en meer kwaad over uw Aarde blijven brengen. U bent het licht in deze donkerste tijden, Mijn kinderen. Schitter voor Mij. Deel Mijn liefde. Deel Mij. Wees moedig in Mij. Scheid u niet af van Mijn wegen. Ik heb Mijn hand op u. Schreeuw! Schreeuw het van de daken! Schreeuw het in de straten!

Waarschuw hen dat er zo weinig tijd is. Besteed geen aandacht aan wereldse dingen nu. Focus op Jezus. Focus op Yahshua Ha Mashiach. Mijn tijd is gekomen, Mijn kinderen. Mijn kinderen horen Mijn stem. Zij zullen uw waarschuwing horen. Waarschuw hen, Mijn schapen!  Waarschuw hen!  Genoeg tijd is verstreken met Satan lopend over Mijn schepping nu. Ik zal uw Aarde schudden, en Ik zal uw land in tweeën splitsen. Bereid uzelf voor, Mijn Bruid, voor enige tijd te passeren op deze Aarde. U zult hier voor een poosje zijn. Dus maak uw aardse huizen klaar voor een tijd. Bereid u voor en wees gereed! >>>>>December 17, 2012 – Get Ready Be Ready!

YouTube

