IK Win!

Rhema Woord
278pikelk – 23 december 2012
Vrij vertaald

De engelen verzamelen zich aan de poort, wachten op de trompet om te blazen. Ze wachten voor de Bruidegom en voor de vrienden van de Bruidegom om de roep te geven. Een helder teken van toestemming voor de Zoon om Zijn bruid op te halen. De engelen voelen de gevoelens van de heiligen. Ze verlangen de heiligen mee thuis te hebben en hen te hebben. Niet langer nu, Mijn engelen. De voorbereidingen van de Hemelse herenhuis zijn voltooid. Er zal niets zijn wat u kunt toevoegen aan wat Ik voor u bereid hebt, Mijn bruid. De Vader zorgt ervoor dat alle zaken in orde zijn en alles op zijn plaats is. Dan zal Hij Mij zenden om Mijn bruid op te halen, voor wie Ik gewacht heb en bij wie Ik verlang te zijn.

Herken de tekenen, Mijn bruid, en realiseer hoe dichtbij we zijn om te worden herenigd. Tot die tijd beweeg vooruit in uw wit-worden-proces. Zuiver uzelf en plaats  niets voor  uw doel  om een  gloeiende witte  bruiloftskleding te  hebben zonder vlek of rimpel. De Zoon was de volmaakte offer en zal komen voor een volmaakte bruid. Het proces waardoor u gezuiverd wordt door de Heilige Geest is niet gemakkelijk,  maar de  vrijheid die  u ontvangt  door deze  zuivering  is verbazingwekkend. Wacht en zie, sta de Heilige Geest toe om uw Helper en uw Gids te zijn. Ik zal u hieraan vaak herinneren nu, aangezien dit nu het belangrijkste zaak is. Dit is waar u op moet focussen.

Sta Hem toe u vlekkeloos te maken waar u nog steeds in de zonde bent. Koester u in de liefde van de Zoon en laat deze liefde u door de moeilijke tijden die op u zijn heen brengen. Sta deze liefde toe u te veranderen en u als klei te kneden tot wat de Vader ontwierp voor u te zijn. De Aarde is vol van kwaad nu. De Vader weet alle dingen, Hij is zeer bewust van Satans plannen. Hij ziet alle dingen, Hij zal niet voor de gek gehouden worden. Als u een constant vullen van de Heilige Geest toelaat, zal het kwaad u vermijden. De beproevingen die anderen confronteren zullen onmogelijk aan hen lijken, maar u met de Heilige Geest zult alle beproevingen confronteren met gemak en volkomen vertrouwen en succes.

Onthoud, Ik zal u nooit verlaten. Ik heb regels die Ik moet volgen, Ik kan Mijn weg in uw leven en omstandigheden niet dwingen. De Heilige Geest moet aanhoudend uitgenodigd worden in uw tegenwoordigheid. Alle zinnelijkheid en gedachten van het vlees overstelpen Hem. Deze wereld behoort aan het vlees en kwaad nu, en zelfs meer kwaad is uitgestort in uw wereld. Er is zelfs meer dat komt. Word niet bevreesd, Mijn kinderen. Uw bescherming is met u, maar u moet lopen omringd door deze bescherming. Loop in de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Dit is waar Ik u nu altijd aan zal herinneren.

Dwaal van Mij af en naar het vlees en naar uw kwade wereld en Ik kan u niet beschermen. Ik verlaat u nooit, maar er zijn regels. Ik moet deze regels volgen tot Ik Mijn schepping herwin, want dit is wat geschreven is in Mijn Woord. Ik ben het Woord, Ik ben de IK BEN. Ik ben het Woord dat vlees is geworden, geofferd en opgestaan. Ik ben de IK BEN, Ik ben de Almachtige. Ik ben de Vader, Zoon, en de Ruach Ha Kodesh. Alle dingen waren volmaakt gevormd door Mijn adem. Alle dingen volmaakt samengebracht door Mijn hand. De schepping is corrupt nu door het kwaad. De schepping is lelijk geworden en zal nooit meer schoonheid zien totdat het teruggewonnen en verzoend is met de Schepper.

Dit zal spoedig gebeuren, Mijn kinderen, en u zult Mijn kracht tot leven gebracht zien. Loop nu niet in vrees, kinderen. Vrees is niet van Mij. Loop in vreugdevol vertrouwen dat uw verlossing nadert, en spoedig zal de Schepper verzoend worden met Zijn schepping. U zult de schoonheid zien dat vóór de val van de mens was. U zult de voordelen oogsten van het volmaakte Paradijs geschapen voor u. De dingen zullen komen op uw Aarde nu, ze zullen bedoeld worden om u in angst te jagen. Blijf in Mij en onder de bescherming van Mijn hoede en vrees niet, u zult beschermd  worden.   Enkel  koester  u  in  Mijn  liefde  en  loop  in  Mijn Tegenwoordigheid en vervang de vrees met vrede en blijdschap.

Lees Mijn Woord, het is er voor u. Mijn Woord is iets levend, en uiteindelijk win Ik! Begrijp dat Ik altijd de controle heb. Lees Mijn Woord, Ik win! Loop in Mijn overwinning dat reeds voor u gewonnen was. U strijdt een strijd dat reeds gewonnen was.  De overwinning  is van Mij  en de buit  van de  overwinning is  van Mij.  De nederlaag behoort reeds de vijand toe. Hij weet dit, hij weet dat zijn tijd kort is. Hij zal tegen u komen van alle richtingen, nagaan voor gebieden van zwakheid totdat hij het vindt. Dit is waarom u voortdurend in de Heilige Geest moet lopen. Laat Hem uw kracht zijn, en laat Hem die zwakke plekken bedekken met Zijn schild dat het kwaad niet kan penetreren. Loop in uw wapenrusting nu, Mijn kinderen, want spoedig zal Ik het vervangen met Hemelse klederen en u zult niet langer omringd worden door zijn kwaad. Wacht nu gewoon een poosje. >>>>>I Win!

YouTube

