Een Roep om Vol te Houden

Rhema Woord
278pikelk – 22 december 2012
Vrij vertaald

Wanneer u loopt, ben Ik met u waar u ook gaat, als u dat wilt. Ik kan u niet volgen als  u Mij  niet volgt.  Ik moet  uitgenodigd worden  in uw leven.  Als Ik  niet uitgenodigd word, kan Ik niet tot u komen. Uw wandel in deze laatste dagen moet nu met Mij zijn. Ik kan u niet helpen, en u leiden, en u van de zonden weerhouden, en u veilig houden tenzij Ik uitgenodigd word om dat te doen. Wanneer u in uw vlees loopt kan uw gedrag nobel lijken, maar de Vader erkent niet goede werken in het vlees. U kunt aardig, liefdevol en heel gul zijn, maar de Vader ziet dit niet als u loopt in uw vlees.

Al uw goede werken zijn als vuile vodden aan Hem wanneer u ze doet in uw vlees. De enige manier dat u de Vader kunt behagen is door de Zoon te aanvaarden in uw hart, in uw leven. Laat de Zoon uw leven binnentreden, niet alleen delen van uw leven, uw gehele leven. Alle donkere gebieden moeten verlicht worden door Mijn liefde voor u nu, Mijn kinderen, dit is zo belangrijk. Hoe meer u Mij toelaat de lagen van uw hart af te pellen zodat Ik kan vrijgeven, inweken, hoe meer dat Ik uw verlangens Mijn verlangens kan maken. Waar het vlees naar verlangt moet soms het vlees hebben. In uw vlees kunt u niet tegen uw verlangens strijden. U moet een veranderd hart hebben, Mijn kinderen.

Nodig Mij uit en sta Mij toe uw hart te veranderen. Als Ik niet uitgenodigd en toegestaan ben om verandering in uw hart te bewerken, zult u niet een kans hebben om de zondige verlangens van uw vlees te overwinnen. U moet deze verlangens van uw vlees nu overwinnen. U kunt dit alleen doen als Ik met u ben. Zelfs als u deze verlangens onderdrukt, zelfs als u het verlangen onderdrukt van Mijn pad af te dwalen en naar deze wereld. Meestal is dat niet genoeg. Blijf in Mij nu  en blijf  uit uw  vlees. Sta  Mij toe  om deze  verlangens van  uw vlees  van u te nemen. Ik ben de enige weg om te volgen. Enig andere pad volgen zal leiden tot volledige leegte. De beloning is zo groot wanneer u Mij volgt.

Wanneer u de verlangens van uw vlees volgt is er geen beloning, slechts straf. Er is geen vreugde, geen vrede, geen veiligheid. Alleen leegte aan het eind van de dag. Als u in de wereld bent en in uw vlees loopt op dit moment, is het zo gemakkelijk om naar Mij terug te keren. Keer terug naar Mij nu, Mijn kinderen. Mijn armen zijn open en gereed om u te aanvaarden en omhelzen. Wanneer u Mijn liefde voor u voelt, wanneer u werkelijk uzelf toelaat de liefde en de bescherming van Mijn omhelzing te voelen, zult u niet meer willen afdwalen van deze warmte. Dit is de verandering die Ik maak in uw hart. Uw wereld rondom u zal zijn aantrekkingskracht  verliezen  omdat  u de  ware  liefde  van uw  Schepper  heeft ervaren.

Ik verlang om Mijn schepping lief te hebben. Mijn schepping liefhebben is waarom Ik het schiep, om Mij toe te laten u lief te hebben. Sta Mij toe de verlangens van uw hart te veranderen. Sta Mij toe u te beschermen. Sta Mij toe om Mijn hoede over u te leggen nu als de dingen op uw Aarde blijven breken om u heen. Sta Mij toe om u door deze gevaarlijke tijden heen te brengen. Volg Mij, Ik zal u nooit verlaten of u in de steek laten als u Mij uitnodigt aan uw zijde te lopen. Sta Mij toe en vraag Mij om uw Wapendrager te zijn. Ik hou van u, Mijn kinderen. Spoedig zult u thuiskomen om Mijn liefde voor de eeuwigheid te ervaren. Nog een tijdje langer nu. >>>>>A Call to Persevere

YouTube

