Blijf Niet in de Duisternis!

Rhema Woord
278pikelk – 24 december 2012
Vrij vertaald

In alle dingen weet dat Ik zal werken in de ergste situaties, de domste fouten, de ergste zonden tot het goede voor degenen die Mij liefhebben. Het is in uw menselijkheid ingeboren om fouten te maken. De zonde is van u wanneer u in uw vlees bent. Zelfs als u stil zit, aan absoluut niets denkt, is de zonde nog steeds van u in uw vlees. U kunt niets doen in uw vlees dat Mij behaagt. Uw vlees was eens volmaakt, maar na de val van de mens werd uw vlees zondig. Uw vlees werd zondig en uw wereld werd zondig. De grote demoon heeft uw planeet overgenomen en Ik heb hem lang genoeg nu toegelaten over Mijn schepping te treden. Ik bied hulp aan aan Mijn schepping om ten volle en zuiver te leven met de Ruach Ha Kodesh als hun Gids.

De stroom van de Ruach Ha Kodesh is door u geopend door tijd met Mij te besteden. Besteding tijd in Mijn Woord en door in Mij te blijven. Ik kan u niet vullen met de Heilige Geest als u vol gevuld bent met de vleselijke gedachten en de zorgen van deze wereld. Stel de stroom van Mijn Heilige Geest open om u te vullen en te leiden. Hij maakt voor geen kwaad de ruimte. En als u gevuld bent met de Heilige Geest leeft u rechtvaardig. De gerechtigheid komt van de Heer. U kunt niet rechtvaardig worden los van de Ruach Ha Kodesh. Stel de stroom van de Heilige Geest open in uw leven. Bekrachtig en ontwaak de Heilige Geest door u te voeden met Mijn Woord, te bidden in de Geest en vaak met Mij te onderhouden.

Gebruik dit gereedschap als oorlogswapens tegen de kwade machten waar u consistent mee geconfronteerd wordt. Uw hart zal naar Mij toegekeerd worden en weg van deze wereld als u de Ruach Ha Kodesh ruimte toelaat in uw hart. Hij zorgt voor het verlangen naar meer van Hem, meer van Mijn Tegenwoordigheid in uw leven en minder van uw tegenwoordigheid in de kwade wereld om u heen. Geen situatie is te moeilijk. Ik zal u door alle dingen heen brengen. Als u uzelf toelaat van Mij te zijn zal Ik van u zijn op uw wenken in een oogwenk. Ik zal uw zijde nooit verlaten. Ga uit, gevuld met de Heilige Geest. Predik Mijn naam aan allen, predik het geschenk van de verlossing, predik Mijn liefde, leg de handen op de zieken, drijf demonen uit. Gebruik het gereedschap die Ik u geschonken heb door de Heilige Geest. Wees de Mijne nu, kinderen, alleen de Mijne. >>>>>Do Not Remain in Darkness

YouTube

