Wees Niet Zijn Dwaas!

Rhema Woord
278pikelk –  6 december 2012
Vrij vertaald

Er zijn zoveel heilige en eervolle geschenken die Ik aan Mijn kinderen gegeven heb die Satan heeft weggenomen. Zijn leugens nemen Mijn waarheden en verdraaien ze naar een punt dat hij krijgt dat u dingen viert die u niet moet vieren, en niet andere dingen eert die u zou moeten eren. Sommige van de meest kostbare geschenken die Ik aan de mens gegeven heb zijn door Satan verdraaid. Hij draait mooi naar lelijk. Hij draait heilig naar taboe, smerig, of gewoon lachwekkend. Hij begint met een waarheid en voegt eraan toe, of neemt ervan weg om het zijn eigen te maken. Hij speelt met de gedachten van Mijn schapen, doet hen slecht te moeten voelen over het genieten van de giften die Ik hen geef.

Hij liegt en vertelt hen dat er geen genade is, maar alleen de wet. Hij weet dat mensen niet kunnen leven door de wet. Hij doet hen denken dat zij bang moeten zijn van Mijn toorn wanneer in werkelijkheid als zij zich zouden wenden tot Mij, zij in Mijn liefde rijkelijk geschonken zijn voor de eeuwigheid. Hij draait Mijn geschenken aan Mijn kinderen om tot afgoden. Hij is de ultieme verwarder. De ultieme leugenaar. Hij draait Mijn kinderen om tot rechters, rechters van hun medemensen. U bent niet de rechters. U wordt geboden om elkaar lief te hebben. Hij brengt schuldgevoel en schaamte over u voor de zonde die vergeven, uitgewist is, in de hoop dat hij u ontmoedigt om op zoek te gaan naar Mij.

Hij is de meester van alle kwaad. Hij werpt kwaad op het goede, en goed op het kwaad. Hij maakt de heidenen de politiek correct. Hij maakt wat juist is fout. Hij zet eer aan vuil, en vuil aan eer. Wat hoog moet worden gehouden, vertrapt hij. En wat moet worden vertrapt, zet hij op een voetstuk. Hij is de vader van alle leugens. IK BEN. IK BEN de Vader. Ik ben de beste Ouder die er is. Ik wil dat Mijn kinderen lopen in Mijn liefde. Ik wil dat Mijn kinderen lopen in Mijn waarheid. Ik wil alle goede dingen voor Mijn kinderen. Ik zal u alle goede dingen geven als u Mijn geschenken niet zult veranderen in afgoden voor u.

Ik ken uw harten, Mijn kinderen. Ik hou van Mijn kinderen. Ik wil niet dat zij lijden. Het leed is al gedaan. Ik wil niet dat zij in schuldgevoel en schaamte lopen. Schuldgevoel en schaamte werden aan het kruis genageld. Mijn kinderen moeten Mijn waarheden geloven, niet Satans leugens. Eren wat goed is. Wees niet zijn dwaas! >>>>>December 6, 2012 – Do Not Be His Fool!

YouTube

