Wees Mijn Strijders, Mijn Wachters

Rhema Woord
278pikelk – 11  december 2012
Vrij vertaald

Velen slaan geen acht  op Mijn waarschuwingen. Sommige van Mijn eigen kinderen luisteren niet naar Mijn waarschuwingen, en het is zeer zeldzaam dat ongelovigen naar de waarschuwingen zullen luisteren. Veel mensen vragen zich af hoe het nu anders is dan in het verleden. Wat maakt het heden anders? Mijn wachters moeten nu strijders zijn. Israël werd opgericht als een Staat op 15 mei 1947. Dit is het uitgangspunt in de profetie, waar Mijn wachters heel anders naar de dingen moeten kijken. Dit begon het aftellen, en geen van de dingen die sinds die datum hebben voorgedaan of zich hebben voorgedaan in het verleden zal plaatsvinden in de toekomst. Dit is uw startpunt voor uw tijd.

Dit is de meetlat voor alle dingen vooruit, omdat zonder de natie Israël dat in één dag gevormd wordt, zou de rest van de profetieën niet vervuld worden. Als u in Mijn Woord blijft, zullen deze dingen aan u worden onthuld. Er gebeuren veel dingen op dit moment in de tijd die op één lijn komen met Mijn Woord. Als u ogen hebt om te zien, zult u zien. De tijd is kort, en wat lijkt op chaos is een georkestreerde plan. Alle dingen die binnenkort gaan gebeuren zijn in Mijn boeken. Ik laat de geleerden toe deze dingen uit te vinden tot op zekere hoogte, maar er zijn ontbrekende schakels; vraagstukken die nog moeten worden onthuld.

Als de volheid der heidenen nadert, zult u de profetieën zien en herkennen te ontvouwen en u zult zonder twijfel weten dat het geschreven is. Het werd duizenden jaren geleden geschreven. Uw geduld en doorzettingsvermogen is de sleutel, en wanneer u begint die dingen lijn voor lijn te herkennen te ontvouwen in Mijn Woord, zult u een nieuw niveau van opwinding krijgen omdat u weet dat Ik bij de poort ben. Wanneer Mijn wachters gefocust blijven op Mijn Woord en de huidige situatie van de wereld, zullen ze openbaringen ontvangen als nooit tevoren. Wees niet ongerust, want deze waarschuwingen zijn bedoeld om u voor te bereiden. U krijgt duidelijke en beknopte berichten.

Want nu heb Ik geen reden om dingen van u terug te houden. U bent de mondstukken naar de wereld op dit moment, en deze boodschap is de belangrijkste boodschap dat ooit aan de wereld is bezorgd. Ga niet van Mijn pad af, Mijn wachter. Velen rekenen op u. Wanneer u uw berichten met angstwekkende detail ontvangt, zult u dat weten. Er zal geen ruimte zijn voor twijfel. U was precies geplaatst waar u nu bent voor een reden. Gehoorzaam alstublieft, zorg voor Mijn waarschuwingen. Soms moeten Mijn berichten vele malen bezorgd worden en op vele verschillende manieren voor mensen om te horen en te begrijpen. Wees stil in Mij, en laat Mij u de berichten brengen. Alle dingen beginnen nu bij elkaar te komen. U zult zien, en u zult versteld staan ​​van het aantal mensen die interesse zullen tonen in wat u deelt. Raak niet ontmoedigd. Gehoorzaam. Wees stil. Luister en bezorg. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>Be My Warriors, My Watchers

YouTube

