Vrijmoedig

Rhema Woord
278pikelk –  1 december 2012
Vrij vertaald

Eerste woord:

Ik zal Mijn boodschappen niet van jou afhouden. Ben je nog lang genoeg om ze te ontvangen? Breng je in praktijk wat Ik predik? Je schrijft de woorden, maar je volgt Mijn instructies aan jou niet. Zal Ik zeggen dat Ik jou nooit heb gekend? Je leest Mijn profetie en Mijn berichten, maar je brengt geen tijd door met Mij of laat Mij werken in je leven op de manier waarop je anderen vertelt dat Ik zal werken in die van hen. Lees dit, dit is bedoeld als een publieke kastijding van jou. Lees het en laat alle mensen die naar jou luisteren beginnen jou verantwoordelijk te houden. Je zult Mijn berichten niet meer leveren als Ik jouw tijd niet kan hebben.

Het vergt wel een kleine hoeveelheid tijd om Mijn boodschappen te schrijven en te lezen, maar dit is niet Onze tijd samen. Dit vindt niet plaats van jou van het bestuderen van Mijn Woord, te bidden en tijd door te brengen met Mij. Gehoorzaam Mij nu. Je bent niet van jezelf. Ik geef jou zoveel zegeningen in jouw leven. Ik realiseer Mij dat deze dingen die je doet ervoor moet zorgen. Ik geef deze dingen vrij aan jou en je wilt nog meer, maar je maakt niet de tijd om met Mij door te brengen. Ik zou je graag meer geven als je Mij niet aan de kant zou duwen en al het andere vooraan en in het centrum te laten zijn. Ik wil jouw volledige aandacht.

Ik wil dat je Mijn Woord leest. Niet zomaar een paar minuten hier en daar, maar tijd doorbrengen, echt tijd. Ik beloof dat je dingen zult begrijpen. Je leest een paar dingen, zet het neer en maakt je voort, laat het niet de tijd hebben om in te zinken. Je kunt niet zo doorgaan. Ik gaf je een taak, en Ik wist dat je dit zou doen. Dus nu moet je dit repareren. Je vertelt anderen om te vertrouwen op de Heilige Geest, maar doe je het? Breng meer tijd door met Mij nu.

Tweede woord:

Wanneer u tot Mij komt in het gebed, kom vrijmoedig vóór Mij. Als een gelovige bent u Mijn kind gemaakt. Zoek Mij met vrijmoedigheid. Ik ken uw hart. Wees niet bang om Mij te benaderen met vrijmoedigheid. Waar wacht u op? U kunt uzelf niet meer goed met Mij maken. Wanneer u een gelovige wordt, bent u goed gemaakt met Mij. Dit kan en zal niet veranderen. Wanneer u loopt in uw eigen wil, zal de Heilige Geest zachtjes tot u spreken. Als u niet luistert, zal Hij tot u blijven spreken luider en luider tot u Hem hoort.

Soms als u ver weg genoeg van Mij bent,  zal Ik wat ook wat nodig is moeten toe­staan voor u om te komen in uw leven om u terug te brengen naar Mij. Ik zal u niet laten gaan, echter. Ongeacht wat u doet, ongeacht hoeveel het vergt, Ik zal u achtervolgen en u naar Mij terugbrengen. Kijk terug sinds u een gelovige bent geworden. Bent u afgedwaald van de weg? Heb Ik u teruggebracht? Mijn liefde voor u en Mijn genade voor u hebben geen einde. U kunt uzelf niet van Mij scheiden. U kunt uit Mijn wil lopen, maar u kunt nooit zo ver gaan dat Ik u niet zal achtervolgen. Ik zal altijd uw hart nastreven, en Ik zal nooit opgeven. >>>>>
December 1, 2012 – Bold

YouTube

