Scheur Uw Hart!

Rhema Woord
278pikelk –  8 december 2012
Vrij vertaald

Zit in Mijn Tegenwoordigheid vandaag en vraag om Mijn liefde te voelen. Wees stil. Ga rustig zitten en vraag om Mijn liefde te voelen. Wanneer u uw gedachten toelaat om te beseffen hoeveel Ik van u houd, beloof Ik dat u zult beginnen te huilen. De Ruach Ha Kodesh opent uw hart aan Mijn Tegenwoordigheid. Ik vul u, en u voelt de warmte van Mijn Tegenwoordigheid. U heeft het niet in de gaten, maar door het gevoel van Mijn liefde voor u, hebt u Mij lief. Door in Mijn Tegenwoordigheid te zijn, aanbidt u Mij. Alstublieft, nader nu tot Mij. Wees stil. Nader. Laat Mij binnen. Laat alle duisternis, alle zonden, alle onverlichte gebieden gevuld worden met Mijn licht.

Laat Mij uw hart, geest en ziel bezitten.  Geef uzelf over aan Mij, kind.  Waarom blijft u kleine stukjes van uw leven van Mij afhouden? Ik zie ze. Ik zie alles. Zelfs als u niet bewust probeert om dingen van Mij te verbergen, vertrouwt u Mij gewoon niet om deze gebieden van duisternis te nemen en ze te onthullen en licht daarop te schijnen. Bent u van Mij? Dan wil Ik u helemaal, niet alleen de goede delen. Ik wil de walgelijke smerigheid. Al uw zonden, alles. Niet vasthouden aan deze dingen, kinderen. U bent verlost van deze dingen. Niet vasthouden.

U houdt vast aan dingen die al van u genomen zijn. Deze gebieden van de zonde in uw leven waarvoor Ik betaalde. Weg! Laat ze gaan! Waarom houdt u zo strak vast wanneer u deze dingen aan Mij kunt loslaten en lopen in Mijn volledig licht en Mijn volledige liefde? Denk niet dat enige zonde, of iets wat u ooit hebt gedaan, te veel voor Mijn liefde kan zijn om te wissen. Mijn licht is helderder dan alle duisternis. Uw zonde is gewist. Uw zonde is gewist door Mijn liefde.

Laat Mij uw hart breken. Laat Mij uw hart scheuren zodat Ik Degene kan zijn om het te herstellen met Mijn liefde voor u. Dit is de reden waarom Ik wil dat u zit en stil bent, en laat Mij u brengen naar het punt waar uw hart is gebroken voor Mij zodat Ik het weer in elkaar kan zetten voor u. Met slechts Mij erin, niets van uw oude rommel. Laat Mij dit voor u doen. Laat Mij uw gebroken hart herstellen van binnen naar buiten. Het scheuren van uw hart is de laatste voorbereiding, Mijn Bruid. Word nu geheiligd. Word nu rechtvaardig en gereed gemaakt. Wees niet bang om de demonen te confronteren in uw leven. Laat Mij de strijd voor u strijden.

Sta niet op uw eigen benen meer. Laat Mij u dragen. Weet u niet dat u dit niet kunt doen door uzelf? Laat Mij. Laat Mij u de Mijne maken. Wanneer u Mij uw hart laat verscheuren, zullen de demonen van het verleden, heden en de toekomst gedwongen worden om te vluchten. Wanneer Ik in uw hart ben, zal het te licht voor hen zijn. Het proces van het Mijn verscheuren van uw hart zal soms erg moeilijk voor u zijn. Soms kunt u het niet verdragen om uw eigen zonden te zien, maar u zult doorkomen aan de andere kant. Gereinigd, echt de Mijne, met een nieuw hart. Laat het gebeuren. Vraag voor deze transformatie, kinderen. Ik zal dit niet van u onthouden. Ik hou te veel van u. De wens van Mijn hart is om u te herstellen. Laat Mij. >>>>>December 8, 2012 – Rend Your Heart!

YouTube

