Ons Dagelijks Offer

Rhema Woord
278pikelk –  7 december 2012
Vrij vertaald

Mijn schapen, omhels Mij nu. Loop in Mijn wegen. Vraag naar Mijn wijsheid. Loop niet in angst. Kijk naar Mij uit nu. Wacht geduldig, en kijk naar Mij uit nu. Ik zal verschijnen in en zoveel dingen. In veel opzichten zult u Mij zien en weten dat Ik hier ben. Uw taak is nu door te dringen in Mij. Blijf leren over Mij door het geven van tijd aan de studie van Mijn Woord. Vraag om wijsheid en inzicht, want deze dingen zullen u toegekend worden. Dwaal niet af van Mij nu, Mijn schapen. Wanneer u in Mij blijft bent u zeker om wonderen te zien. Luister voor Mij. Geef Mij niet een tweede gedachte. Wanneer u Mij hoort vertellen om iets te doen, twijfel niet. Gewoon doen.

Ik zal voor u wonderen brengen, maar om ze te manifesteren moet u de deuren openen. Kom in harmonie met Mij. Kom in harmonie met de Ruach Ha Kodesh. Wees stil in uw gedachten. Schakel uit de gekte. Alle dingen waarvan u denkt dat u nodig hebt om gedaan te krijgen zijn lang niet zo belangrijk als stil te zijn en op Mij te wachten. Wanneer u op Mij wacht en u luistert naar de ingevingen van de Ruach Ha Kodesh, zal Hij de deur voor wonderen openen. Als het kwaad is toegenomen, zal Mijn Heilige Geest ook toenemen. Zoveel dingen die de Heilige Geest u zal leren als u stil bent en tijd doorbrengt in Mijn Woord.

Zoveel verhalen en gelijkenissen in de Bijbel zijn parallel aan de reis van de mensen van de Aarde door de tijd vanaf het begin tot het einde. Vind deze verhalen. Vraag om openbaring en wijsheid. De offers waren God nooit aangenaam. De offers konden niet boeten voor de zonden. Christus in Zijn perfectie was de perfecte Offerlam om verzoening te brengen voor onze zonden. Het bloed van stieren en bokken kon de zonden niet wegnemen, alleen het bloed van het pure en volmaakte Offerlam, de Zoon van God. De Vader vond geen vreugde in het offer van de Zoon. Waarin Hij wel vreugde vond was in de gehoorzaamheid van Zijn Zoon.

De gehoorzaamheid van Yahshua is de poort voor u om binnen te gaan. Yahshua heeft Zijn rustplaats gevonden aan de rechterhand van de Vader. Ook u kunt die rust vinden wanneer u rust in de Zoon. Laat de Vader vreugde vinden in u en de manier waarop u uw leven leidt terwijl u wacht op de terugkeer van Yahshua. Brengt u vreugde aan de Vader in de manier waarop u leeft, of brengt u vreugde voor alleen uzelf? Yahshua behaagde de Vader en bracht vreugde aan de Vader door Zijn gehoorzaamheid.

Wanneer wij de Ruach Ha Kodesh toestaan om te werken door middel van ons, en wanneer wij sterven aan ons vlees en sterven aan deze wereld, behagen wij de Vader en brengen vreugde aan de Zoon. Tot de Zoon ons tot Zich brengt, laat ons Hem vullen met vreugde. Onze verlossing genaakt. >>>>>December 7, 2012 – Our Daily Sacrifice

YouTube

