Aardbeving

Rhema Woord
278pikelk –  2 december 2012
Vrij vertaald

Ga niet uw eigen weg nu. Voor al de tijd van de mens was Ik geduldig geweest met Mijn kinderen. Maar zoals het kwaad in de wereld groeit, zult u veel sneller in uw vlees vallen nu. Voor al de tijd dat mensen konden bestaan in hun vlees en onder Mijn bescherming blijven voor een tijd, is dit niet meer het geval. Het kwaad zal zeer snel tegen u komen nu als u niet loopt in de Heilige Geest. Loop met Mij en wees veilig en beschermd. Zolang u loopt in de Ruach Ha Kodesh zult u beschermd worden. Er zullen grote aardbevingen zijn en ondenkbare weer die nu naar uw land komen.

Waarschuw de mensen om te worden voorbereid. Er is niet veel tijd. Zij moeten deze waarschuwingen in acht nemen. Loop niet in angst, Mijn kinderen, maar wees voorbereid. De aarde kreunt van binnen naar buiten. Het kreunt elke dag verder uit balans.  Alle dingen worden beïnvloed  door het kwaad dat uw Aarde door­dringt. Er zullen nu zoveel dingen gebeuren. Zoveel gebieden getroffen. Zoveel mensen getroffen. Velen zullen geen andere plek hebben om zich naar toe te wenden en zullen Mij zoeken. Toch, anderen zullen proberen om succes te hebben op hun eigen, te vast aan hun eigen trots en zo overweldigd door het kwaad dat zij alleen zichzelf zullen zoeken.

Mensen worden hun eigen god. Zij geloven dat zij niemand nodig hebben om hen te helpen. Het kwaad is overal nu, u kunt er niet aan ontsnappen. Ondenkbare daden tegen Mijn schepping nu. Demonen die bezit van mensen nemen om hun slechte daden te plegen. Dit zijn tekenen van de eindtijd. Het kwaad is de grootste teken. Ik heb geprobeerd om Mijn kinderen voor te bereiden op deze dingen die zij zullen moeten confronteren totdat Ik hen tot Mij breng. Dit is niet dezelfde wereld meer. Het is een hele nieuwe tijd binnengekomen van de meest kwaad­aardige, ver­ach­te­lijke daden die nu plaatsvinden.

De schijnende lichten zijn Mijn schapen, u bent het enige licht nu. Schitter met vertrouwen en vrees niet. Let goed op en luister naar de woorden en dromen van de profeten. De waarschuwingen zullen nu snel toenemen als velen woorden, dromen en visioenen krijgen om de wereld te waarschuwen. U ziet en hoort zoveel waarschuwingen nu. Besteed aandacht aan deze waarschuwingen. Dit is niet het bericht zoals gebruikelijk. Mijn schapen die aan Mijn waarschuwingen gehoor geven zullen een hulp zijn aan de verlorenen en hen in nood, en velen zullen door Mijn schapen tot Mij komen.

Er zijn geen woorden voor al de verwoesting die nu naar uw wereld komt, dit is slechts het begin. Als de laatste dagen naderen, zullen de dingen lijken uit de hand te lopen. Mijn schapen moeten onder Mijn hoede blijven, afhankelijk en gericht op Mij. Wanneer u zich waagt in de wereld, brengt u uzelf in gevaar. De aardbeving zal een grote stad raken, en de verwoesting zal overweldigend zijn. Dit zal nu het landschap van uw land veranderen. Houd stevig vast. Klamp u zich vast aan Mij nu, Mijn schapen. Luister naar Mijn waarschuwingen. Deze verwoesting komt binnenkort op u. Houd deze dingen niet voor uzelf. >>>>>December 2, 2012 – Earthquake

YouTube

